Spotify kuulajad sattusid reklaami sisse

Spotify reklaam
Spotify reklaam

Kuidas data lõbusalt ettevõtte kasuks tööle panna? Spotify näiteks kasutas uues globaalses välikampaanias oma andmebaasist kogutud infot, mis tõi avalikkuse ette Spotify kuulajate veidrad harjumused.

Spotify reklaamplakatitel kohtab näiteks selliseid pealkirju:

Dear person who played 'Sorry' 42 times on Valentine's Day, what did you do? – Hea inimene, kes sa kuulasid Valentinipäeval “Sorry” laulu 42 korda, mida sa tegid?

Dear person in the Theater District who listened to the Hamilton Soundtrack 5,376 times this year, can you get us tickets? – Hea inimene, kes sa asud Theater rajoonis ja kuulasid sellel aastal Hamiltoni Soundtrack’i 5376 korda, kas sa saad meile pileteid hankida?

Dear 3,749 people who streamed 'It's the End of the World as We Know It' the day of the Brexit vote, hang in there. – 3749 inimest, kes te striimisite “'It's the End of the World as We Know It' laulu Brexiti hääletuspäeval, pidage vastu.

Seda kampaaniat peetakse kavalaks ja kaasavaks viisiks, kuidas muuta tehnoloogiat inimlikumaks. Kuna inimestel on muusikaga väga emotsionaalne suhe, joonistub sellest infobaasist välja personaalset infot, mis räägib midagi sügavat nende kuulajate kohta, millega saab suhestuda ka reklaami vaataja.

Kampaania on globaalne, mistõttu on igas riigis kasutatud just selle piirkonna kuulajate infot ning kommunikeeritud seda kohalikus keeles.

Reklaamidel olev slogan ütleb: Thanks, 2016. It’s been weird. Kampaania idee inimesi sel viisil kõnetada tuli Spotify enda tiimist.

Loo allikas

Spotify reklaamplakat
Spotify reklaamplakat
Spotify reklaamplakat
Spotify reklaamplakat
Spotify reklaamplakatid
Spotify reklaamplakatid
Spotify reklaamplakat
Spotify reklaamplakat

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018