Password 2017 programm

Aasta Turundussündmuse Password tänavune programm on pühendatud tarbijatele - nende käitumisele ja tarbijate mõistmisele.

2016. aasta oli täis ootamatusi - Rõivas ja Suurbritannia lahkusid ning Ratas ja Trump saabusid. Kes oleks osanud selliseid arenguid ette ennustada?

Trumpi võit USA presidendivalmistel ja Brexit näitasid seda, et sotsioloogid, turundajad ja meedia ei saanud inimeste käitumisest aru ega osanud nende valikuid ette ennustada. Üks põhjus on see, et elame suletud inforuumis - oma mullis - ja ei mõista hästi väljaspool seda toimuvat. 

Kui hästi tunned Sina oma kliente, Eesti tarbijaid? Kas nende käitumine on Sinu jaoks arusaadav, loogiline?

Otsustasime Aasta Turundussündmuse Password 2017 programmi pühendada tarbijatele - nende käitumisele ja tarbijate mõistmisele.

Peateemaks on BUSINESS MEETS CONSUMER.

Vaatame olulisemaid tarbijatrende nii Eestis kui maailmas ja analüüsime tarbijate käitumist.

Koostöös Kantar Emoriga toome konverentsi osalejateni hulgaliselt fakte ja statistikat Eesti tarbijate käitumise kohta - ja võrdleme neid trendidega. Kui suured on käärid trendikate äärmuste ja massitarbija vahel tegelikult? Kokku jagab Passwordil oma vaateid tarbijakäitumisele üle 30 esineja nii Eestist kui välismaalt.

Osale Aasta Turundussündmusel PASSWORD 2017 ja õpi oma praeguseid ja tulevasi kliente paremini tundma!

Tutvu kavaga ja pane ennast hiljemalt 10. märtsil kirja www.password.ee

Peatoetaja:



Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

INZMO otsib TURUNDUSJUHTI

INZMO Kindlustusmaakler OÜ

06. august 2017