EPICA reklaamikonkursi võitjad selgunud

Lilli Jahilo kampaania Cannes Lions festivalil
Lilli Jahilo kampaania Cannes Lions festivalil

Eelmisel nädalal Amsterdamis toimunud auhinnagalal kuulutati välja EPICA reklaamikonkursi võitjad. Üritusel osalesid tänavu ka Amsterdami Turunduskonverentsi delegaadid ehk kokku ligi 80 eestlast. Eestisse tuli EPICA’lt ka auhind – Lilli Jahilo #thecannesdress võitis pronksi.

#thecannesdress kampaania

Lilli Jahilo kasutas nädal aega Cannes Lionsil väljas olnud salapärase postri peal ainult hashtag'i #thecannesdress – seal polnud kirjas brändi nime, kuupäevi ega call-to-action’it, kuid uudishimu tõi inimesed seda hashtagi Instagramis otsima. #thecannesdress kampaaniat peetakse efektiivseimaiks printreklaamiks, mis Cannes Lionsil väljas oli.

Jahilo sõnul meeldib talle lihtsasti mõistetav kommunikatsioon ning seetõttu ei kasutanud ta kleidi reklaami peal muud kui hashtagi. “Lühidalt öeldud sõnum tõmbab rohkem tähelepanu,“ ütles Jahilo.

Kampaania eesmärk oli tõsta inimeste teadlikkust Jahilo brändist ja ka kleidist endast. Jahilo sõnul ei oodanud ta nii suurt tähelepanu ja seda ainult tänu postritele, millest kujunes justkui festivali visuaalne sümbol. Sarnane kampaania toimub kindlasti ka järgmisel Cannes'i reklaamifestivalil, kuid hetkel jätab disainer saladuseks, mismoodi see hakkab välja nägema ning milline kleit esitlemisele tuleb.

Mis on The Cannes Dress?

“The Cannes Dress” on Cannes'i linnast inspireeritud kleit, mille loomiseks kasutatakse kõrgekvaliteedilist siidi ja naturaalset värvipaletti. Jahilo sõnul otsustati just sellel aastal kleidikampaaniaga algust teha ning paigaks valiti loomulikult Cannes ise, kust kleidi idee pärineb.

Loo allikas

Lilli Jahilo printreklaam Cannes Lions festivalil
Lilli Jahilo printreklaam Cannes Lions festivalil

 

EPICA reklaamikonkursi Grand Prix võitjad:

Grand Prix - Kampaania “Brad is single”. Agentuur TRY Oslo. Toode: Los Angelese lennupiletid.

Lennupiletite kampaania "Brad is Single"
Lennupiletite kampaania "Brad is Single"

 

Grand Prix - Kampaania “Doors of Thrones”. Agentuur Publicis London. Klient: Tourism Ireland

 


Grand Prix - Kampaania “Simplified Stories”. Agentuur DDB Brussels. Klient Alzheimerliga

 


Grand Prix - Kampaania “Kenzo World”, Kenzo Parfums.

 


Grand Prix - Kampaania “The Next Rembrandt”. Agentuur J. Walter Thompson (Amsterdam). Klient: ING



Mõned kullaväärilised tööd:

Kõiki võitjaid vaata siit

Kuld - Kampaania “Extra Gum Sarah & Juan”. Toode: Extra Gum. Klient: Wrigley, a Subsidiary of Mars, Incorporated. Agentuur Energy BBDO (Chicago)

 


Kuld - Kampaania “My Son”. Tootja: IKEA

 


Kuld - Kampaania “Gay Turtle”. Agentuur TBWA\ISTANBUL. Klient: Amnesty International

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018