Autor: Helen Külaots • 4. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Justin Zehmke: Kedagi ei huvita, et sa ennast armastad

Justin Zehmke
Foto: Marko Mumm
Kokkuvõte Best Interneti konverentsil esinenud Pipedrive’i copywriteri Justin Zehmke ettekandest, kes andis nõu, kuidas kirjutada tekste, mis aitavad ettevõttel kasvada ja olla kliendi jaoks arusaadavad.

Milliste sõnadega oma ettevõtet kirjeldad? Sõnavalik ja arusaadava tähenduse loomine on Justini sõnul üliolulised, sest internetiajastul jäävad halvasti läbimõeldud kommunikatsioon ja kirjavead su ettevõtet kummitama – internet ei unusta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700