Digitegu 2016 parim teenuste kampaania: Telia lojaalsus­programm

Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul
Telia esindajad rõõmustavad võidu puhul

Telia ärikliendi lojaalsusprogrammi eesmärk oli teha mitme teenuse korraga pakkumine kliendile arusaadavaks ja lihtsasti kättesaadavaks.

IT ning telekommunikatsiooni valdkonnas on juba levinud kaup+teenus pakkumiste kombinatsioon ning järjest enam on soov kombineerida mitmeid erinevaid pakkumisi ühe kampaaniaga. Samas võivad kombineeritud pakkumised muuta turundamise komplekseks ning arusaamatuks - keeruline on hoida fookust kõikidel tähtsatel aspektidel, mida soovitakse kliendile pakkuda.

Loodud ärikliendi kampaania võimaldas teha mitmeid ettevõtte soove silmas pidades lihtsa ning arusaadava ärikliendi pakkumise. Lisaks on antud kampaania unikaalne, kuna võimaldab kauba soodustust realiseerida pikalt pärast teenuse lepingu sõlmimist (sooduskoodi kehtivusaeg on vabalt valitud toodetele maksimaalselt 2,5 kuud kampaania algusest)

Eesmärk:
• Olemasolevate äriklientide väärtustamine (eripakkumised olemasolevatele ja uutele Telia äriklientidele)
• Mobiilse elu paketi müügi kasvatamine
• 4G võimekusega nutitelefonide kasutamise osakaalu tõus kliendibaasis
(lisaks ka teiste nutiseadmete ja sülearvutite müügi kasv)
• Online tehingute osakaalu kasvatamine
• Telia Online.ee pilvelahenduse tutvustamine klientidele
• Telia brändi tuntus ja eelistatus äriklientide seas

Teostus:

Lõime kampaania vormi, mis võimaldas nii olemasolevatel kui ka uutel Telia äriklientidel:
• Vormistada sooduskood
• Liituda Mobiilse elu teenusega
• Liituda Online.ee pilveteenusega

Ja seda kõike nelja sammuga.
www.telia.ee/lojaalsus
Sooduskood võimaldas kliendil soetada kuni 200€ soodsama nutiseadme.

Esmalt alustasime kampaaniat otsekommunikatsiooniga. Segmenteerisime kliendibaasi, pöördusime personaalse kirjaga oma olemasolevate äriklientide poole, eesmärgiga kõigepealt kõnetada olemasolevat Telia äriklienti.

Tegime toetavat kommunikatsiooni videotega, et anda kliendile aimu, mis pakkumiste loomise taustal toimub:

Äriklientide kõnetamiseks tootis reklaamiagentuur Optimist nii imagoloogilised klipid kui ka fookustoodetepõhised klipid:

Üks näide loodud videotest:

Kampaanialehe tulemused:

• Kampaania väljamüük 100%
• Kampaania ROI 194%
• Sooduskoodide kasutajatest olid olemasolevad Telia ärikliendid 90%
• Äriklientidest tegid oma teenuse pakettides upgrade’i 30%
• Kauba müük Telia e-poes kahekordistus
• Kampaaniaga seotud ostudest sooritati Telia e-poes 75%

Telia partnerid:

Optimist Group OÜ (kampaania loovkontseptsioon),

Goal Social Media Marketing (veebiba?nnerid, landing page visuaal)

Meediaagentuur Mindshare Estonia

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 5. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018