Digitegu 2016 võitja branded article kategoorias: EAS Work in Estonia

Idea AD võidu üle rõõmustamas
Idea AD võidu üle rõõmustamas

EASi Work in Estonia kampaania eesmärgiks oli meelitada Eestisse Soome IKT valdkonna töötajaid ning seda tehti Airbnb platvormi hõivamise kaudu.

"Massimeedia ning tavapärased sotsiaalmeedia kanalid on reklaami täis ning reklaamiblokeerijate osakaal kasvab jõudsalt. Bännerreklaami blokeeriva tarkvara kasutus kasvas globaalselt 12 kuuga 41% võrra. Leidsime, et peame sihtrühma tabamiseks mõtlema tavapärastest bännerreklaamidest laiemalt ning tabama tihti reisivaid Soome IKT valdkonna töötajaid keskkonnas, kus puuduvad konkureerivad bännerreklaamid,” rääkis IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar oma Digitegu 2016 finaaliettekandes.

“Statistika näitab, et tänavu viie kuuga on Soome turistid ööbinud Eestis 568 386 korda. Aastas ööbivad Soome turistid Eestis laias laastus 1,7 miljonit korda, üldiselt nad kauemaks kui üheks ööks ei jää,” lisas Vassar.

Probleem 1: Tööjõupuudus Eesti IKT-valdkonnas

Probleem 2: Bänneripimedus ja reklaamiblokeerijate populaarsuse tõus

Kampaania eesmärgiks oli tõmmata EAS'i ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias tähelepanu ning seeläbi jõuda IKT valdkonnas töötavate noorteni. Lahenduseks otsustas IDEA AD kaaperdada Airbnb keskkonna, mida kasutatakse lühiajalise öömaja leidmiseks üha sagedamini. Koostöös kolme tööpakkujaga – Excedea, Ignite ja Tieoto - avaldati Airbnb keskkonnas kolm töökuulutust. Ööbimiskoha broneerimise asemel oli võimalik broneerida endale töölaud huvipakkuva ettevõtte juures. Eesmärgiks oli ka kõnetada Soome IKT- valdkonna spetsialiste ja saada vähemalt 1 positiivne kajastus Soome meedias.

Tulemus: Ettevõtmise eesmärk - teenitud meedia pälvimine Soome väljaannetes - õnnestus üle ootuste hästi. Saime kajastusi Kauppalehti ja Iltasanoma trüki- ja online väljaannetes, kokku 64 990€ väärtuses. Lisaks hulk kajastusi blogides ja sotsiaalmeedia kanalites. Kokku jõuti umbes 2 miljoni lugejani Soomes. Arvestades, et Airbnb lahenduse kogumaksumuseks oli 1254€, siis investeeringu tasuvuseks saime 5081%. 

Teostus: Agentuur Idea AD

Loovjuht: Tõnis Vassar

Copywriter: Meelis Reiman

Projektijuht: Triin Ratassepp

Produktsioon: Laura Reimann ja Siim Sups

IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar Digitegu 2016 auhinda vastu võtmas
IDEA AD loovjuht Tõnis Vassar Digitegu 2016 auhinda vastu võtmas

Konkursile Aasta Digitegu esitati tänavu 70 tööd. Võitjad selguvad 3. - 4. novembril Tallinnas toimuval Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2016.

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 5. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Digitegu 2016 konkursi võitjad
Digitegu 2016 konkursi võitjad

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018