Digitegu 2016 parim Facebooki reklaam: Elva linna sissekirjutus­kampaania

Jane Palm agentuurist PRB auhinda vastu võtmas
Jane Palm agentuurist PRB auhinda vastu võtmas

Agentuuri PRB tööks oli Elva Linnavalitsuse “Kirjuta end linna sisse” kampaania, mida teostati läbi Facebooki kanali.

Taust

• Elva on ligi 5800 elanikuga linn Tartumaal
• Suurim tõmbekeskus 94 000 elanikuga on Tartu
• Elvasse oli viimastel aastatel kolinud inimesi Tartust ja ümbritsevatest väikevaldadest

Probleemi olemus:

• Elvas elavad inimesed ei olnud veel sissekirjutust linna teinud
• Saamata jäänud tulu
• Keskmiselt toob üks maksumaksja Elva linnale 1000 eurot maksutulu aastas

Kampaania eesmärk oli juba Elva linnas elavaid, kuid mitte veel sissekirjutuse teinud inimesi motiveerida sissekirjutust tegema. Tegime perioodil 1.-31. detsember 2015 (aktiivne Facebooki postituste boostimise periood 1.-7. detsember, kampaania kestis 1.-31. detsember) Elva linna sissekirjutuskampaania. Kampaania koosnes Facebooki postitustest Elva linna Facebooki lehel ning nende võimendamisest Elva linnas ning Elva linna vahetuses ümbruses elavatele inimestele. Lisaks lõime kampaanialehe tuleelva.ee alla rubriigi "Kirjuta end sisse", millele tegime ka lihtsa ja arusaadava juhise, kuidas saab end Elva linna sisse kirjutada.
Kampaania viiel fotol kasutasime kohalikus kogukonnas tuntud ja lugupeetud inimesi.

Mida tegime:

• Kampaania 1.-31. detsember 2015
• Lühikesed ja täpsed juhendid maandumislehele www.tuleelva.ee
• Mediabrands Digitalilt aktiivne Facebooki postituste boostimise periood 1.-7. Detsember 2015
• Väike eelarv: kogu sisu tootmiseks ja levitamiseks 1200 eurot+km

Kampaania sisu:

Testimonial-tüüpi sisuturunduskampaania
• Kampaania viiel fotol kasutasime kohalikus kogukonnas tuntud ja lugupeetud inimesi
• 5 Facebooki postitust Elva linna Facebooki lehel
• Geotargetingi kasutades levitasime postitusi Elva linnas ning Elva linna vahetus ümbruses elavatele inimestele.
• Kampaanialehe tuleelva.ee all rubriik “Kirjuta end sisse” koos lihtsa ja arusaadava juhisega, kuidas seda teha

Tulemused:

• Detsembrikuu jooksul tegi sissekirjutuse 60 inimest
• Elva 2016. a eelarvesse lisandus 60 000 eurot
• Kampaania kulu 1507,2 eurot

Ajaloo suurim ROI – 3881%

60 000 euro eest saab Elva 3 uut mänguväljakut või 300 pinki parkidesse ja tänavatele

Teostus: sisuturundusagentuur PRB

Näide kampaania Facebooki postitusest
Näide kampaania Facebooki postitusest

Konkursile Aasta Digitegu esitati tänavu 70 tööd. Võitjad selguvad 3. - 4. novembril Tallinnas toimuval Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2016.

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 5. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018