Naudi õlut kõrvadega: ear beer

Õlut ei saa igal pool ja igal ajal juua. Ka õllereklaamil on omad piirangud. Nutikad rootslased aga tegid kõige kiuste õllenautimise igal ajal võimalikuks - kõrvade kaudu!

Aga seda mitte lihtsalt õllemullide kihinat lindistades, vaid kasutades ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) helitehnoloogiat, mis tekitab ajus erilise naudingu.

Norrlands Guld Ljus õlle kampaania "Ear Beer" lansseeris oma turunduskampaania Spotify's, Youtube'is ja Apple Musicus, samuti anti piiratud kogus helikogumikke välja vinüülplaatidel ja kaasati mõned Euroopa kuumimad DJ-d.

Kampaania case video:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018