Naudi õlut kõrvadega: ear beer

Õlut ei saa igal pool ja igal ajal juua. Ka õllereklaamil on omad piirangud. Nutikad rootslased aga tegid kõige kiuste õllenautimise igal ajal võimalikuks - kõrvade kaudu!

Aga seda mitte lihtsalt õllemullide kihinat lindistades, vaid kasutades ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) helitehnoloogiat, mis tekitab ajus erilise naudingu.

Norrlands Guld Ljus õlle kampaania "Ear Beer" lansseeris oma turunduskampaania Spotify's, Youtube'is ja Apple Musicus, samuti anti piiratud kogus helikogumikke välja vinüülplaatidel ja kaasati mõned Euroopa kuumimad DJ-d.

Kampaania case video:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018