Loovusfestivali Golden Drum võitjad selgunud

Golden Drum auhinnatseremoonia
Golden Drum auhinnatseremoonia

Eelmisel nädalal toimus Sloveenias Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaim reklaamifestival Golden Drum, kuhu ka Eesti agentuurid saatsid võistlema neli tööd.

Golden Drum auhinnatseremoonial anti välja 72 hõbetrummi, 42 kuldtrummi ja 15 Grand prix auhinda. Eestisse seekord auhindu ei tulnud.

Võistlustulle astus 1047 tööd 26st riigist. Kõige enam esitati töid Türgist (158), millele järgnes Venemaa (147). Tööd jagunesid kahte suurde gruppi (Best Piece ja Best Practice) ning seal omakorda alajoatusesse valdkondade kaupa. Best Piece grupis esitati enim töid valdkondades “Press” ja “Out of Home”, Best Practice grupis aga “Public relations” ja “Activation program”.

Grand Prix auhindu noppisid agentuurid Soomest (1), Tšehhist (2), Austriast (1), Rumeeniast (3), Serbiast (2), Venemaalt (2), Horvaatiast (1), Makedooniast (2) ja Iisraelist (1). Grand Prix töid vaata siit!

Agentuur Leo Burnett Beirut sai “Hea Tahte” Grand Prix auhinna töö “Kafa Legally Bride” eest avalike suhete kategoorias.


Mõned kullaväärilised tööd

Agentuur Voskhod, bränd Ural Music Night, Venemaa
Kategooria: Innovatiivne


Agentuur Walk Warsaw, bränd Sprawni w pracy (Able to work), Poola
Kategooria: film


Agentuur Friends Moscow, bränd Google, Venemaa
Kategooria: digitaalne


Agentuur Saatchi & Saatchi Tbilisi, bränd Rustavi 2, Gruusia
Kategooria: “branded content”


Agentuur hasan communications / hasan & partners, bränd Finland Emojis, Soome
Kategooria: mobiil

 

Kõiki võidutöid saab näha siit

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018