Lennufirma JetBlue viis hiljuti läbi sotsiaalmaigulise kampaania, mille emotsionaalne sisu läks videona viraalseks ning tõstis tublisti ettevõtte mainet ja tuntust.

- "FlyBabies" kampaania
- Foto: http://assets.creativity-online.com/images/work/print/j/e/t/JetBlue_FlyBabies16.jpg
Kampaania nimega “FlyBabies” keskendus probleemile, mille keskmeks on lennukites nutvad lapsed ja sellest lärmist kannatavad kaasreisijad. Tihti ei õnnestu lapsega lendamist aga vältida. Emadepäeval toimunud lennul New York – California kuulutas lennufirma esindaja kõigile lennukis viibijatele, et iga lapse nutu pealt saavad nad järgmiselt lennult 25% soodust. See tähendas, et nelja nutmise puhul saavad nad järgmise lennu sootuks ilma rahata. Loomulikult nutsid lapsed neli korda ning seekord ootasid kaasreisijad neid nutuhooge lausa huviga. Sellest reisist valmis video, mida on vaadatud üle viie miljoni korra.
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.