Nutvad beebid lennukis – tähtis osa turundus­kampaaniast

"FlyBabies" kampaania
"FlyBabies" kampaania

Lennufirma JetBlue viis hiljuti läbi sotsiaalmaigulise kampaania, mille emotsionaalne sisu läks videona viraalseks ning tõstis tublisti ettevõtte mainet ja tuntust.

Kampaania nimega “FlyBabies” keskendus probleemile, mille keskmeks on lennukites nutvad lapsed ja sellest lärmist kannatavad kaasreisijad. Tihti ei õnnestu lapsega lendamist aga vältida. Emadepäeval toimunud lennul New York – California kuulutas lennufirma esindaja kõigile lennukis viibijatele, et iga lapse nutu pealt saavad nad järgmiselt lennult 25% soodust. See tähendas, et nelja nutmise puhul saavad nad järgmise lennu sootuks ilma rahata. Loomulikult nutsid lapsed neli korda ning seekord ootasid kaasreisijad neid nutuhooge lausa huviga.  Sellest reisist valmis video, mida on vaadatud üle viie miljoni korra.


JetBlue on muutnud ka oma teised korporatiivsed tegevused sotsiaalselt vastutustundlikumaks. Ettevõte lõi endale standardi, mille järgi käituda rahvuslike katastroofide korral. Pärast Orlandos toimunud massitulistamist lennutas firma ohvrite lähedased ja sõbrad tasuta sündmuspaigale. See oli lennufirma jaoks väike kulu, kuid suur þest.

Agentuur: MullenLowe Mediahub

Allikas

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018