25. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Edukus sotsiaalmeedias eeldab järjepidevust sõnumis ja tegevuses

Peeter Koppel
Vaadeldes tänases maailmas efektiivseid sotsiaalmeedia kasutajaid, peab nentima, et nad on kohati tulnud justkui eikusagilt ning suutnud oma sõnumi panna levima „iseeneslikult.“ See tähendab, et nii traditsioonilist meediat kui ka poliitilist establishment’i on tabanud ebameeldivad üllatused – sõnumid, mis on olnud marginaalsed, on omandanud kaalu, mida neile keegi kunagi prognoosinud ei oleks.

Informatsioon, mis mingitestki standarditest lähtuvas ajakirjanduses ruumi ei leiaks, muutub ka muidu kriitilise meelega indiviidi infovälja igapäevaseks osaks. Isikud, kelle läbilöögivõime suvalises muus kontekstis oleks jäänud oma ringkonna piiresse, on saavutanud tänu sotsiaalmeediale (kuri)kuulsuse. Need kõik näivad olevat negatiivsed näited sellest paradigmast, kuidas sotsiaalmeedia uue ja areneva nähtusena on esile kutsunud nn. post-truth ajastu, kus objektiivne reaalsus jääb ideoloogilise narratiivi, emotsionaalsete puhangute või lihtsalt tahtliku väärinformatsiooni varju.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700