Autor: Hando Sinisalu • 19. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

ADMi juht Riho Pihelpuu: 65% meie käibest tuleb ekspordist

Riho Pihelpuu
Foto: Raimond Kaljulaid
„Ühe suure rahvusvahelise kliendi koju toomine võtab aega keskmiselt 1,5 - 2 aastat,“ räägib Eesti suurima digiagentuuri ADM Interactive juht Riho Pihelpuu. Loe intervjuud ja saad teada, kuidas ADM rahvusvahelisi kliente leiab ning kuidas ennast neile müüb.

Kui suur on Facebooki ja Google’i mõju tegelikult? Ja kui palju agentuurid ja kodumaine meedia sellest kaotavad?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700