Amsterdami Turundus­konverentsile registreerimise tähtaeg on 9. november

Best Marketing viib Eesti turundajad Amsterdami! Valik teemadest: Euroopa turundustrendid 2020. Kuidas eestlane Euroopas äri ajab? Eesti ettevõtjate kogemused Hollandist. Millised on väikeriigi ettevõtete võimalused luua globaalseid brände? Lisaks ettevõtete külastused!

Pärnu Turunduskonverents toimub sel aastal 16. - 18. novembril Amsterdamis – esimest ja viimast korda. Viimast korda selles mõttes, et järgmisel aastal viime Eesti ettevõtjad, ärijuhid ja turundajad kusagile mujale: Berliini, Londonisse või Stockholmi.

Tutvu uuenenud programmiga: Amsterdami Turunduskonverents 

16. novembril külastame Hollandis sealseid ettevõtteid. Meie delegatsioon jaguneb 10-15 inimese suurustesse gruppidesse, mis sõidavad tellitud bussidega külastama erinevaid Hollandi ettevõtteid. Iga grupp külastab kahte ettevõtet. Ettevõtete külastuste eesmärk on kohtuda vastava ettevõtte turundusdirektori, tegevjuhi või omanikuga ja õppida selle ettevõtte turunduse- ja müügialastest kogemustest. Kohtumise alguses teeb meid vastu võttev inimene presentatsiooni, millele järgneb interaktiivne küsimuste-vastuste voor. Tegu ei ole „klassiekskursiooni“ stiilis visiidiga! Me ei lähe ettevõtetesse nende tootmisliine vaatama, vaid õppima seda, kuidas paremini turundada ja müüa.

Ettevõtete külastuste hulka kuuluvad:

1. Reklaamiagentuurid

Wieden + Kennedy Amsterdam
Legendaarse USA agentuuri Amsterdami kontor, mis teenindab selliseid ikoonilisi brände nagu Nike, Heineken, jpt. 

Achtung
Hollandi üks enim auhindu pälvinud agentuure, mis teenindab Volkswagenit, Porschet, Vodafone´i jpt tuntud brände. 

2. Disainibürood

DAY Business Partners
DAY on tõeliselt globaalse haardega disainiagentuur, neil on kontorid Dubais ja Amsterdamis. Nende tugevuseks on asjaolu, et nad töötavad väga mitmekesise kliendiportfelliga väga erinevates kultuuriruumides. Klientide hulka kuuluvad näiteks Van Goghi muuseum Amsterdamis ja Abu Dhabi lennujaam, kohvik Sudaanis ja Heinekeni õlu Hollandis.

Studio Roosegaarde
Dan Roosegaarde on legendaarne Amsterdami kunstnik, kelle töid on eksponeeritud Tate Modernis, Rijksmuseumis, Victoria & Alberti muuseumis jm. Studio Roosegaarde nimetab ennast sotsiaalse disaini laboratooriumiks, nad tegelevad avaliku ruumi kujundamisega ja on tuntust kogunud erinevate tehnoloogiliste innovatsioonide kasutamisega disainis. 

3. Digitaalturunduse ettevõtted

Sanoma Media BeNe on suurim B2B media ettevõte Hollandis. 

Oxyma on 250 töötajaga digiturunduse ja otseturunduse agentuur Rotterdamis, mis haldab suurklientide nagu Vodafone ja KPN digiturundust ja otseturundust. 

4. Turismisektori ettevõtted

SS Rotterdam
SS Rotterdam, tuntud ka kui "The Grande Dame", on endine ookeanidel seilanud kruiisilaev, mis täna tegutseb hotelli ja muuseumina Rotterdamis. Laev hiivas oma ankru esimest korda 3. septembril 1959, mil võttis ette reisi üle ookeani asuvasse New Yorki. Laev seilas seitset merd kokku üle 40 aasta - kuni pensionilejäämiseni 2000. aasta septembris. Pärast aastaid kestnud restaureermist avati laev taas avalikkusele aastal 2010, sedapuhku muuseumi ja hotellina. Laeval tegutseb täna kokku enam kui 200 vabatahtlikku, paljud neist ka laeva endised reisijad, kes nüüd turistidele tuure läbi viivad, külastajate küsimustele vastavad ning laeva möödunud aegadest lugusid jutustavad.

Rijksmuseum
Hollandi Rahvusmuuseum Amsterdamis, ühtlasi ka suurim museum Hollandis, mida külastab üle 2,5 miljoni inimese aastas.Muuseumis on üle 1 miljoni kunstieseme, kõige tuntumad neist on Rembrandti ja Vermeeri teosed.

5. Kaubandusettevõtted

Nothing But Nugi
Nothing But Nugi on eksklusiivseid kasitööparfüüme ja nahahooldusvahendeid tootev ettevõte, mis hiljuti kaasas oma omanikeringi legendaarse Hollandi reklaamimehe JoopBenjaminsi, et töötada välja uus brändingustrateegia rahvusvahelistele turgudele laienemiseks. Nothing But Nugi külastus hõlmab ka praktilist tööd laboris, mille käigus osalejad saavad ise valmis segada parfüümi.

Snoozebaby
Snoozebaby toodab ja müüb imikutele ja väikelastele mõeldud pehmest tekstiilist spetsiaalsete “lipikutega” mänguasju ja riideid, kokku 450 kaupluses 30s riigis. Snoozebaby rajaja Marleen Ramecker sai Snoozebbaby rajamiseks innustust omaenda lapselt, kes oli rahutu unega ja keda aitasid rahustada pehmest tekstiilist mänguasjad, millel olid küljes tekstiilist lipikud. Tavaliselt mänguasjadel selliseid lipikuid küljes ei ole ja Marleen nägi siin ärivõimalust. Aastal 2005 tulid esimesed tooted turule ja sellest ajast on firma kasvanud ja laienenud Hollandist Saksamaa, USA, Prantsumaa ja paljudele teistele turgudele.

6. Joogi- ja toiduainetööstuse ettevõtted

Perfetti Van Melle
Perfetti van Melle on maailma üks suurimaid närimiskummi ja maiustuste tootjaid, kelle tuntuimad brändid Mentos ja Chupa Chups on müügil enam kui 150-s riigis.

Heineken
Meie grupp külastab Heinekeni peakorterit Amsterdamis, kus kohtume Heinekeni kaubamärgi strateegilise juhatajaga (Brand Manager Strategic World Lagers). Heineken on maailma üks kõige ikoonilisemaid brände üldse ja eelmisel aastal auhinnati Heinekeni Cannes Lionis festivalil “Creative Marketer of the Year” auhinnaga. Heineken on brand, mille turundamisest on õppida absoluutselt kõigil – mitte ainult õlletööstusega seotud inimestel. 

Konverents toimub 17. novembril Amsterdami kõige uuemas ja kuumemas hoones ADAM Toweris. Valik teemadest: Euroopa turundustrendid 2020. Kuidas eestlane Euroopas äri ajab? Eesti ettevõtjate kogemused Hollandist. Millised on väikeriigi ettevõtete võimalused luua globaalseid brände?

17. novembri õhtul osaleme EPICA Awards reklaamifestivali galal ja järelpeol. EPICA Awards on maailma üks suurimaid reklaamikonkursse, millele igal aastal esitatakse üle 5000 töö pea igast maailma riigist. EPICA Awardsi teeb unikaalseks see, et þüriisse kuuluvad turundusajakirjanikud kogu maailmast (Eestit on viimased 10 aastat esindanud Hando Sinisalu). EPICA Awardsi gala annab paari tunni jooksul suurepärase ülevaate maailma parimatest reklaamidest ja galale järgneb suurejooneline pidu, mille käigus on võimalik tuttvakas saada ja tantsu lüüa maailma reklaamitööstuse tippude ja Hollandi turundusotsustajatega.

Konverentsi toimumiskoht:

A’DAM Toren, Overhoeksplein 1, Amsterdam, Holland

Toimumisaeg: 16.-18.11.2016

Osalustasu: 599 € (konverentsipaketi hinnale ei lisandu käibemaks, kuna konverents toimub välisriigis)

Konverentsipaketti kuulub:

  • Konverentsipääse
  • Ettevõtete külastused koos transfeeridega (võimalik valida 1 valdkond)
  • Osalus EPICA Awards Ceremony'l
  • Toitlustus mõlemal konverentsipäeval
  • Konverentsimaterjalid

Lisainfo:

  • Konverentsipakett ei sisalda transfeere EPICA galale ega A’DAM Towerisse
  • Konverentsipakett ei sisalda reisikindlustust
  • Praamiühendus raudteejaamast konverentsikeskusesse on tasuta, täpsem info SIIT
  • Kui samast organisatsioonist on osalemas 2 osalejat, kehtib alates 2. osalejast soodustust 5% konverentsipaketist
  • Suurema grupi registreerimiseks võta palun ühendust info@konverentsid.ee või telefonil 6670411 või 6670099
  • Soovi korral on võimalik reisikorraldust (lennupiletid, hotell) Best Marketingi kaudu tellida. Täiendav info info@konverentsid.ee 

NB! VIIMANE VÕIMALUS END AMSTERDAMI TURUNDUSKONVERENTSILE REGISTREERIDA ON 9. NOVEMBER 2016!

Tutvu uuenenud programmiga: 

Amsterdami Turunduskonverents

... ja pane ennast kohe kirja! 

Silja Oja
Best Marketing Eesti juht
T: 53 079 151
E: silja@best-marketing.com 
Äripäev AS

Miks Pärnu Turunduskonverents Amsterdami kolib? 

Kui võrrelda tänast keskkonda ajaga umbes 20 aastat tagasi, mil Pärnu turunduskonverents alguse sai, on väga palju muutunud. 

Eesti on Euroopa Liidu liige ja me saame vabalt äri ajada kõikjal Euroopas. Suurem osa Eesti ettevõtjaid näeb kasvuvõimalusi just ekspordis.

Valisime esimese välismissiooni sihtkohaks Amsterdami mitmel põhjusel. Hollandlased on maailma parimad kaupmehed. Amsterdami ümbrus on paljude maailmakuulsate brändide kodu – siin tegutsevad Heineken, Philips, booking.com, G-Star jpt. Kui tahta edukalt eksportida, tuleb kõigepealt oma kodusest mugavustsoonist välja tulla ja luua uusi kontakte.

Pärnu turunduskonverents Amsterdamis ehk Eesti turundajate ärimissioon justnimelt sedasama eesmärki teenibki. Lähme ise kohale, tutvume maailma parimate kaupmeeste kogemustega ja loome kontakte!

Plaan on tulevikus hakata sarnaseid ärimissioone korraldama ka teistesse maailma ärikeskustesse.

Ärimissioonil saad:

  • Õppida maailma parimatelt kaupmeestelt – hollandlastelt – kuidas edukalt müüa ja turundada Euroopas;
  • Ärikontakte ja isiklikke tutvusi Hollandi ettevõtetest;
  • Inspiratsiooni ja julgustust ka ise aktiivsemalt Euroopasse müüma hakkamiseks;
  • Õppida Hollandi parimatelt turundajatelt uusimaid turunduspraktikaid, mis oleks rakendatavad ka Eesti turul.

Ärimissioon on mõeldud:

  • Ettevõtete turunduse ja müügi eest vastutajatele;
  • Ettevõtjatele, kes soovivad kasvatada eksporti Euroopasse (ja Madalmaadesse kitsamalt);
  • Turundusagentuuridele, kes soovivad oma klientidel aidata välisturgudel turundada;
  • Ettevõtetele, kes soovivad leida ärikontakte Hollandis;
  • Ettevõtete juhtidele ja omanikele, kes ka ise tegelevad turunduse ja müügiga.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018