ADM otsib bändi, keda toetada

ADM Interactive on juba 7 aastat toetanud lahedaid muusikaprojekte. Nüüd otsib Eesti suurim digiagentuur jälle üht head artisti või bändi, kellele CD tootmisel abiks olla.

Kui sul on plaadijagu materjali olemas, saada oma demo ADM-ile ja võib juhtuda, et jõuluks on eesti muusikasõpradel jälle midagi uut ja head kuulata.

Nii nagu paljud vahvad asjad, sai ka traditsioon toetada head eesti muusikat alguse õnneliku juhuse läbi. 2009. aasta sügisel käis ADM-is kõva nuputamine, et mida vahvat oma klientidele ja partneritele jõukuks kinkida. Õnneks juhtus nii, et  tegevjuht Riho Pihelpuu sattus sellal Ajavarese kontserdile ja sai sellest kõva elamuse. Kui ta pärast kontserti läks bändilt küsima, et kust nende plaati osta saab, tuli välja, et plaat on küll olemas, aga poest seda osta ei saagi. Siis sündiski mõte teha Ajavaresega plaadi müügil ja levitamisel koostööd, et nende lood jõuaks võimalikult paljudeni.

ADM tegi Ajavarese albumile “Ulmama” veebilehe koos tellimisvõimalusega ja turundas seda veebis. Ajavares andis ADM-ile omalt poolt portsu plaate, mis kingiti ADM-i klientidele ja töötajatele. Traditsioon oli sündinud.

2011. aastal kordus sarnane muster Vaiko Epliku ja Kristjan Randalu kontserdiga “Kooskõla”. ADM aitas neil kontserte turundada, et nad saaks välja anda kontsertsalvestuse. Album võitis ka Eesti Muusikaauhinna. 

Tänaseks on õla alla pannud juba 7 plaadi sünnile. Umbes nädala pärast valitakse välja järjekordne bänd või artist, kelle albumit jõuluvana kingikotti on oodata. Kes soovib sellesse valikusse sattuda, saab kandideerida veebilehel http://adm.ee/band.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018