Kui mõte internetist vorsti alla laadida tundub veider

Mõte internetist vorsti alla laadida tundub.... veider. Aga kui mõelda, et järjest rohkem inimesi ostab toiduaineid (sh ka vorsti) e-poest, siis asi enam nii veider ei tundu.

Tavalises kaupluses müüb kaup, millel on eriväljapanek. Müüb "kollane silt". Kassade juures tehakse impulssoste. Kuidas kõik see hakkab toimuma e-maailmas?

Digitaalturunduse konverents Best Internet toimub juba 10. korda ja seekord on eesmärgiks ühendada erinevaid maailmu: tavaärid ja e-ärid, tavaettvõtted ja idufirmad, digiagentuurid ja kliendid.

Häda on selles, et tihti tegutsevad inimesed omas "mullis" ja ei mõista teisi maailmu. Best Internet ehitab nende maailmade vahele sildu.

Peamised teemad:

  • Kuidas luua oma ettevõttele digistrateegiat? (sel teemal on nii ettekanne kui ka paaritunnine workhsop);
  • Mida on tavaettevõtetel õppida idufirmade turundusest - growth hackingust?
  • Kuidas müüa digikanalites tavatooteid - autosid, piima, šokolaadi?
  • Enneolematult suur Digitegu konkurss - anname ülevaate Eesti didgiagentuuride ja digiturunduse tasemest.

Lisaks konverentsipäevale toimuvad ka paralleelworkshopid, milles saab antud teemadesse süvitsi sisse minna.

Kokku üle 20 esineja - Belgiast, UK-st, USAst, Hollandist, LAVist ja Eestist!

Tutvu 3. - 4. novembril Tallinnas Mustamäe Apollo Kino toimuva Best Interneti kavaga:

www.bestinternet.ee 

Huvitav trend: Inglismaal pani üks e-pood üles suhkrufiltri, mille abil saavad ostajd toiduainete suhkrusisalduse teada. Kas selline filter teeb lõpu Coca-Cola müügile? Otsusta ise: 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018