Emori uus nimi on Kantar Emor

Eesti suurim teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emor on värskendamas oma nime ja nägu.

Varasema TNS Emori asemel võetakse kasutusele kaubamärk Kantar Emor. Nime muutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla.

Muudatus on peamiselt vormiline, kuid mõjutab positiivselt ka Emori poolt pakutavaid teenuseid. Kantari nime alla koondumine tähendab suuremat koostööd erinevate Kantari ettevõtete vahel ning seeläbi muutuvad Emori klientidele kättesaadavaks lisaks TNSi lahendustele ka näiteks Millward Browni ja teiste Kantari ettevõtete tooted (vt lähemalt www.kantar.com).

Ettevõtte juriidiliseks nimeks on endiselt Emor AS, ka omanikering jääb samaks. Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor on osa Kantarist, mis on maailma juhtivaid teabe- ja konsultatsiooniettevõtteid. Kantari grupi ettevõtetes töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP grupist.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018