Autor: Hando Sinisalu • 22. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

The World is Changing

Foto: Shutterstock
Millenniuminoored pole enam valmis kuni pensionini ühes kontorikuubikus tööd rügama. Harju mõttega, et mõned sajad või tuhanded eurod tuleb tulevikus igal aastal arstiabile kulutada lisaks sellele, mida riik meile „tasuta“ pakub. Hando Sinisalu toob välja 8 trendi, mis turundusega tegelevaid inimesi ja nende tööd oluliselt mõjutavad, aga millele pole piisavalt tähelepanu pööratud.

Konverentsikorraldajate seas on levinud inside-joke nimega „The World is Changing“. Meil on olnud paar konverentsi, kus kõik esinejad vähemalt korra oma ettekandes seda fraasi mainivad. Loomulikult on neil õigus, aga nalja teeb see, millise õhinaga keskealised mehed igasugustest tehnoloogiavidinatest vaimustuvad. Faksiaparaadi või helikasseti näitamine slaidil tundub neile väga lahe, sest see on sooo yesterday.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700