Kuidas Rijksmuseum Hollandi Aasta Turundaja auhinna sai

Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013

Hollandi Rahvusmuuseum Rijksmuseum taasavas uksed aastal 2013, pärast kümme aastat kestnud renoveerimistöid. Muuseumi juhtkond kartis, et kümne aastaga on hollandlased muuseumi unustanud.

Avamiskampaania üheks osaks oli Hollandi ühes suurimas, Baronesi kaubanduskeskuses korraldatud häppening pealkirjaga „Meie kangelased on tagasi“. Poodlejaid üllatas kostümeeritud seltskond, kes oli otsekui ellu ärganud Rembrandti kuulsalt maalilt „Öine vahtkond“, mida Rijksmuseumis eksponeeritakse.

Lisaks sellele pani muuseum ka oma tuntuimate maalide pildid miljonitele piimapakkidele, et hollandlastele muuseumi taasavamist meelde tuletada.

Aastal 2015 külastas muuseumi 2,35 miljonit inimest, see näitaja teeb Rijksmuseumist suurima külastajate arvuga muuseumi Hollandis (19. koht kogu maailma muuseumide arvestuses)

Aastal 2015 sai Rijksmuseum Hollandi Aasta Turundaja auhinna oma pikaajalise, järjekindla ja eduka turundustegevuse eest.

Tule õpi Rijksmuseumilt, kuidas turundust teha!

16. - 18. novembril toimuva Amsterdami Turunduskonverentsi üks päev on pühendatud tuntud Hollandi ettevõtete külastustele. Ettevõtete külastuste fookus on turunduse ja müügi valdkonna parimate praktikatega tutvumisel, mitte klassikalisel ekskursioonil mööda tootmishooneid.

Teiste seas külastame 16. novembril ka kuulsat Rijksmuseumi ning räägime muuseumi turundusjuhiga turundusest.

Lisaks külastab Eesti delegatsioon veel paljusid tuntud Hollandi ettevõtteid nagu KLM, Heineken, De Kuyper, Mentos & Chupa Chups jpt.

Tutvu programmiga ja tule Amsterdami:

www.amsterdamiturunduskonverents.ee 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018