Autor: Silja Oja • 21. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas Rijksmuseum Hollandi Aasta Turundaja auhinna sai

Rijksmuseumi taasavamise pidustus aastal 2013
Foto: amsterdamology.com
Hollandi Rahvusmuuseum Rijksmuseum taasavas uksed aastal 2013, pärast kümme aastat kestnud renoveerimistöid. Muuseumi juhtkond kartis, et kümne aastaga on hollandlased muuseumi unustanud.

Avamiskampaania üheks osaks oli Hollandi ühes suurimas, Baronesi kaubanduskeskuses korraldatud häppening pealkirjaga „Meie kangelased on tagasi“. Poodlejaid üllatas kostümeeritud seltskond, kes oli otsekui ellu ärganud Rembrandti kuulsalt maalilt „Öine vahtkond“, mida Rijksmuseumis eksponeeritakse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700