Best Interneti robotite vestlusringi lisandusid Indrek Vainu ja Ivar Krustok

Indrek Vainu
Indrek Vainu

Indrek Vainu on start-up firma CartSkill.com bot'ide ja tehisintellekti strateeg, Ivar Krustok on veebikampaaniate tegemise tööriista Frank kaasasutaja ja mobiilireklaami agentuuri Nexd digitaalmeedia juht.

Indrek Vainu, bot'ide ja tehisintellekti strateeg, CartSkill.com

Indrek aitab ettevõtetel oma klienditeenindust Facebook Messengeri tuua ning seal ka tooteid ja teenuseid pakkuda. Seda kõike teeninduse personaliseerimiseks ja automatiseerimiseks. Oma start-upiga CartSkill ehitab ta firmadele bot’e, mis on sotsiaalmeedias uusim kliendisuhtluse vorm, kasutades selleks enda firma poolt välja arendatud tehisintellekti. Varasemalt on Indrek töötanud organisatsioonides ja ettevõtetes nagu STACC, GuardTime, Advisio Consulting, KPMG Baltics jm.

Ivar Krustok, Franki kaasasutaja ja Nexdi digitaalmeedia juht

Ivar Krustok on digiagentuuri Nexd digitaalmeedia juht ning mobiilireklaamiplatvormi AdCanvas ja veebikampaaniate tegemise tööriista Frank üks arendajaist ja asutajaist. Ivaril on 5 aastat kogemusi digitaalturundusest - enne Nexdi oli ta Resolution Media Eesti juht (Omnicom Media Group) ning on lisaks töötanud ka Tallinna Ülikoolis digiturunduse lektorina. Ivar on koostööd teinud erinevate Eesti ja rahvusvaheliste tippbrändidega nagu McDonald’s, Nissan, Carlsberg, Renault jne.

Lisaks Ivarile ja Indrekule osaleb 4. novembril Best Interneti vestlusringis "Robotid tulevad! Turunduse automatiseerimine" ka Dentsu Aegis Networki Baltikumi strateegia- ja arendusjuht Natalja Piiskoppel.

Natalja Piiskoppel on Dentsu Aegis Networki Baltikumi strateegia- ja arendusjuhi rolli täitnud alates 2016. a kevadest, mil naases Eestisse pärast kolmeaastast töötamist Saksamaal Vizeum EMEA regiooni strateegiadirektorina.

Enne Saksamaale suundumist töötas Natalja 10 aastat Carat Baltikumi strateegiajuhina. Dentsu Aegis Network ühendab Baltikumis meediaagentuure Carat ja Vizeum, digiagentuure iProspect ja Isobar ning analüütikaettevõtet Data2Decisions. DAN suuremad kliendid Eestis on Ferrero, Bauhof, Maxima, Mondelez, Mastercard, Berlin Chemie, Eesti Loto, Bigbank, General Motors, Lego, Philips jpt.

Tutvu programmiga ja registreeri end:

www.bestinternet.ee 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018