ADM ja Fenomen liitusid

Ühinesid Eesti suurim digiagentuur ADM Interactive ja Eesti tugevaim Drupali arendaja Fenomen. Samuti laienes 6 inimese võrra ADMi osanike ring.

Fenomen on spetsialiseerunud vabavaralisel sisuhaldusplatvormil Drupal põhinevate infosüsteemide ja veebilehtede arendusele. Fenomenis töötab 18 inimest ja ettevõtte 2015. aasta müügitulu oli 500 000 eurot.

ADM on tugeva arendusmeeskonnaga täisteenust pakkuv digiagentuur, kus on praegu 45 töötajat. Ettevõtte 2015. aasta müügitulu oli 2,5 miljonit eurot.

ADM viimastel aastatel tublisti kasvanud nii kodus kui ka rahvusvaheliselt, näiteks on ADMil nüüd oma esindus Londonis. Samuti on ADM oma Eesti tiimi kasvatanud - ADMi Eesti kontoris töötab kuuest eri rahvusest inimesi. ADM teeb koostööd erinevate rahvusvaheliste agentuuridega nii allhanketöö sisse ostmiseks kui ka allhanketöö pakkumiseks. Selleks, et ühiselt järgmist arenguhüpet teha, ADM ja Fenomen liitusidki.

Ettevõte tegutseb edasi ADM Interactive'i nime all Kultuurikatlas asuvas kontoris.

“Fenomeniga liitumine toob meile juurde tublisti võimekust iseteeninduskeskkondade, e-kommertsi ja veebipõhiste erilahenduste arenduse meeskonda,” ütles ADM-i tegevjuht Riho Pihelpuu. “Eesti Drupali-kogukonna eestvedajana on Fenomeni meeskonnal väga kõva kogemus. Samuti kasvab meie võimekus teenindada just Drupali eelistusega avaliku sektori kliente.”

ADM-i ja Fenomeni Drupali arendustiimide ühendamisel tekib ADMi regiooni suurim Drupali kompetentsikeskus.

“Fenomeni vaatevinklist võimaldab liitumine kiiremini kasvada välisturgudel, kus ADM-il on head suhted ja kust juba praegu tuleb üle poole ADM-i müügitulust. Lisaks annab ADM-i strateegiline ja e-turunduse kogemus meile võimaluse pakkuda oma praegustele klientidele mahukamat teenuseportfelli,” märkis Fenomeni tegevjuht Rain Benrot.

Liitumise käigus täieneb ka ADM-i juhtkond ja omanikering. „Uuteks partneriteks saavad nii liituva ettevõtte juhid kui ka praegused ADM-i äriliinide juhid. Arvestades ADM-i järgmiste aastate arengukava, on võtmetöötajate kaasamine väga oluline,“ ütles ADM-i nõukogu esimees Jaak Ennuste.

Uued partnerid on:

ADMi poole pealt:

  • Strateegia- ja loovjuht Hendrek Kraavi
  • Arendusosakonna juht Anti Ainsar
  • Klienditeenindusjuht Martin Orn

Fenomeni poole pealt:

  • Osakonnajuht Rain Benrot
  • Loovjuht Andres Laaspere
  • Arendusjuht Ivo Nellis

Fenomeni suuremad kliendid on SEB, Bisnode Estonia, Rahandusministeerium, Tartu Ülikool, Eesti Post (Omniva), Lux Express, SWECO. ADM-i võtmekliendid on Hewlett-Packard, Amnesty International, Unilever, Coca-Cola Baltic, G4S Eesti, Ühisteenused, Rademar, EAS, Sertifitseerimiskeskus ja loovagentuurid Age McCann ning D/V/S/ON.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018