Emmy auhinna­tseremoonial kuulutati parimaks reklaamiks “Love Has No Labels”

"Love Has No Labels" reklaam
"Love Has No Labels" reklaam

Võidutöö puhul on tegemist on sotsiaalreklaamiga, mida on üle maailma vaadatud enam kui 160 miljonit korda.

Laupäeval jagati Los Angeleses Creative Arts Emmy auhindu. Väljapaistvaima reklaamklipi eest sai auhinna “Love Has No Labels” - mitmekesisust toetav sotsiaalkampaania, millele panid õla alla ka suured ettevõtted nagu Bank of America, Coca-Cola, Google, PepsiCo ja paljud teised.

Reklaamklipi sisuks on suure röntgenseina taga tantsivad, kallistavad ja musitavad luukerepaarikesed, kes selle seina tagant lõpuks väljuvad ja paljastavad oma tõelise inimnatuuri. Iga teineteist armastav paar on isemoodi – olgu nendeks erinevusteks siis rass, religioon, füüsiline puue või midagi muud, reklaamis demonstreeritakse, et armastus ei sildista.

"Love Has No Labels" reklaamklipp:


Video edestas võistlusel järgmisi nomineeritud reklaame:

Gatorade "Dear Peyton", agentuur TBWA\Chiat\Day

 

Snickers "Marilyn", agentuur BBDO

 

Honda "Paper", agentuur RPA

 

Google "Year In Search 2015, agentuur 72andSunny

 

Kellele oleksid sina nendest viiest võidu andnud?

"Love Has No Labels" reklaami looja on agentuur R/GA.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018