Aasta Digitegu 2016 konkursi reglement

Aasta Digitegu tuleb tänavu uutmoodi: kategooriaid on rohkem, töö esitamine on väga lihtne ja soodne.Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui ka kliendid. Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Digitegu hindab tulemuslikkust! Konkursi tähtaeg on 18. oktoobril kell 23:59.

Kui eelmisel aastal maksis konkursil osalemine 399 €, siis sel aastal saad saata töö konkursile vaid 50 € eest! Veel parem, kui esitad 4 tööd, sest sel juhul saad omale ka tasuta kaasa ka Best Interneti ühe-päeva-pääsme!

Konkursi eesmärk

Aasta Digitegu konkursi eesmärk on kaardistada kogu Eesti digitaalturunduse maastik – panna paika keskmine tase ja tunnustada parimaid.

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav.

Ilu ja loovuse hindamise jaoks on konkursse palju, Digitegu hindab tulemuslikkust!

Digitegu konkursil on palju kategooriaid, et õunu ei peaks võrdlema apelsinidega.

Kindlasti mõtlevad paljud – me pole sel aastal midagi silmapaistvat teinud. Vahet pole! Polegi vaja silmapaistvaid, vaid tulemuslikke töid. Kulutasid Facebooki reklaamile 1000 € ja teenisid 1500 € kasumit oma teenust müües – väga tubli! Just selliseid kampaaniad ootamegi.

Saada konkursile töid, mis on olnud sinu aasta toodangus üle keskmise tulemuslikud. Võrdleme neid teistega ja saame teada, milline on Eesti digiturunduse tase – ja millised tipud tõusevad esile.

Miks osaleda

  • Aitad kaardistada Eesti digiturunduse hetkeseisu ja taset;
  • Võitjad saavad diplomid ja kajastuse Best Marketingis ja teistes Äripäeva kanalites
  • Võitjad saavad esitleda oma töid Best Interneti konverentsi publikule – potentsiaalsetele klientidele

Kes osalevad

Töid on oodatud esitama nii agentuurid kui ka kliendid. Konkursile on oodatud ka Eesti agentuuri poolt ekspordiks tehtud tööd. Välismaa agentuuri poolt Eesti kliendile tehtud töö ei kvalifitseeru.

Konkursi hindamiskriteeriumid on järgmised:

  1. Tulemuslikkus: 75% punktidest
  2. Loovus: 25% punktidest

Kes kvalifitseeruvad:

Kvalifitseeruvad tööd, mis on live  (tarbijatele kättesaadavad/nähtavad) olnud perioodil 01.09.2015 – 18.10.2016

Digitegu hindab Eesti residentide tehtud töid, sh ka välisturgudele suunatud töid. Ehk et kui Eesti agentuur teeb ekspordiks tööd, siis see loeb. Välismaa agentuuri Eesti kliendile tehtud töö ei loe.

TÖÖ ESITAMINE    

a)    Kõigepealt vali, millisesse ärisektorisse Sinu esitatav töö kuulub

  •  Turism, majutus, toitlustus, restoranid
  •  Üritused (sport, kultuur, kontserdid, konverentsid jne)
  •  Finantsteenused (pangandus, kindlustus, investeerimisteenused jne)
  •  IT ja telekomi teenused
  •  Jaekaubandus ja e-kaubandus
  •  Rõivad, mood, aksessuaarid
  •  Auto-/motokaubad ja teenused (mootorsõidukite müük ja hooldus, varuosad)
  •  Esmatarbekaubad/toit/joogid/kosmeetika
  •  Vabaaja-/meelalahutus-/kultuurikaubad (olmeelektroonika, fotokaubad, spordikaubad jne)
  •  Avaliku sektori teenused
  •  Heategevus
  •  Meedia (blogid, podcastid, raadio, TV, portaalid, erialaväljaanded jne)
  •  Ehitus/kinnisvara
  •  Ravimid ja tervishoiuteenused
  •  Muud tooted
  •  Muud teenused

b)    Nüüd vali sobiv digiturunduse valdkond

  •  Emaili turundus/uudiskirjad
  •  Mobiilsed rakendused
  •  Mobiilireklaam
  •  Facebooki reklaam/makstud postitus
  •  Online reklaam (v.a. Facebook ja Google)
  •  Branded video
  •  Branded article/blogpost
  •  Google reklaam (Adwords)
  •  Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
  •  Veebilehe arendus
  • Kampaanialeht (maandumisleht)

NB! Korraldajal on õigus kategooriaid omavahel liita

ANKEET (Wordi docina allalaetav ankeet on artikli lõpus, keri palun allapoole)

Agentuur või konsultant:
Klient:
Töö periood:

Taustainfo:
Lühiülevaade turust ja konkurentsisituatsioonist

Töö eesmärk:
Mida oli vaja saavutada?

Kampaania tulemused

  • Kommenteeri kõige olulisemaid tulemusi:
  • Absoluutne reach:
  • Reach sihtrühmas %
  • Cost Per View:
  • Cost Per Click:
  • Cost Per Action: 
  • Müügi kasv: %
  • Turuosa kasv: %
  • ROI:
  • Engagement (like, share, jne):
  • Allalaadimiste arv (rakenduste puhul):
  • Kasutajate rating (rakenduste puhul):
  • Open rate (uudiskirjade puhul):
  • Veebilehe arenduse puhul – millised mõõdikud paranesid:
  • Muud tulemused (täpsusta):

Lisa loovlahenduse näidised ja lingid.

Þürii:

  • Karin Maandi, Apotheka digitaalturunduse juht
  • Riho Pihelpuu, Eesti suurima digiagentuuri ADM Interactive tegevjuht
  • Karl Pae, Google AdWordsile ja analüütikale keskendunud digiagentuuri ePPC Digital juht
  • Timo Porval, Lavii turundusstrateeg
  • Viljo Vabrit, ConversionXL Agency tegevjuht
  • Helen Kondoja, online turunduse juht digiagentuuris Optimist Digital

Tutvu Digitegu þüriiga lähemalt: Saa tuttavaks: Aasta Digitegu 2016 þürii

Võitjad selguvad 3. - 4. novembril Tallinnas Mustamäe Apollo kinos toimuval Best Internetil!

Kuhu ja kuidas saata?

Saada ankeet .pdf või .doc formaadis hiljemalt 18. oktoobril e-posti aadressile: helen@best-marketing.com. Suuremaid faile / loovlahenduste näiteid võib saata ka Skype’i kaudu (Skype: helen.kulaots). NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 10 MB. Videoklipid on oodatud YouTube’i või Vimeo linkidena. Pildifailid mitte suurematena kui arvutiekraan. Samuti võivad konkursil osalejad laadida oma töid üles isiklikesse serveritesse, kasutada failijagamisprogramme ja saata oma konkursitööle viiv link eelmainitud e-posti aadressile.

Tööd esitades palun lisa kindlasti rekvisiidid arve esitamiseks.

Töö esitamise hinnale lisandub käibemaks.

LISAINFO

Helen Külaots
Digitegu 2016 konkursi projektijuht
T: 523 1550
E: helen@best-marketing.com 
www.bestinternet.ee 
Äripäev AS

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018