8. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kommunikatsioonijuhtide mõttekojas arutatakse, kuidas viia infot oma mikrovõrgustikesse peitunud inimesteni

Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
3. novembril kogunevad Eesti kommunikatsioonijuhid aasta suurimale kokkusaamisele, kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekotta „Augud võrgus“. Mõttekojas otsitakse lahendusi olukorrale, kus inimesed liiguvad järjest enam oma mikrovõrgustikesse ja suures ühendavas kommunikatsioonivõrgus on „augud”.

„Uuringud näitavad ja ka praktikud tõdevad oma igapäevatöö kogemustele tuginedes, et kõiki vajalikke sihtrühmi Eestis ühest kohast kätte ei saa,“ selgitab käesoleva aasta Kaja mõttekoja teemavalikut kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaaneots.“Raadiot väga ei kuulata, telerivaatajaid pole kuigi palju ja ajalehti ei loe noored peaaegu üldse. Killustatus on tõusev trend ka sotsiaalmeedias. Jah, võrgus on augud.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700