Eesti kommuni­katsioonijuhtide mõttekojas arutatakse, kuidas viia infot oma mikro­võrgustikesse peitunud inimesteni

Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona
Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona

3. novembril kogunevad Eesti kommunikatsioonijuhid aasta suurimale kokkusaamisele, kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekotta „Augud võrgus“. Mõttekojas otsitakse lahendusi olukorrale, kus inimesed liiguvad järjest enam oma mikrovõrgustikesse ja suures ühendavas kommunikatsioonivõrgus on „augud”.

„Uuringud näitavad ja ka praktikud tõdevad oma igapäevatöö kogemustele tuginedes, et kõiki vajalikke sihtrühmi Eestis ühest kohast kätte ei saa,“ selgitab käesoleva aasta Kaja mõttekoja teemavalikut kommunikatsiooniajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaaneots.“Raadiot väga ei kuulata, telerivaatajaid pole kuigi palju ja ajalehti ei loe noored peaaegu üldse. Killustatus on tõusev trend ka sotsiaalmeedias. Jah, võrgus on augud.“

„Pakume mõttekojas lahendusi, kuidas ülalkirjeldatud olukorras hakkama saada. Õpime negatiivsetest ja positiivsetest näidetest,“ räägib Laaneots.

Kaja mõttekoja rahvusvaheline esineja, Malmö ülikooli vanemõppejõud Michael Krona räägib oma ettekandes  „Poppdžihaad ja virtuaalne kalifaat – ISISe propaganda visuaalne retoorika. Kuidas hoida oma järgijaid pühendununa ja veenda uusi liikmeid oma kommunikatsioonivõrku?“ sellest, kuidas ISIS tulemuslikult järgijaid võrgustab.

Malmö ülikooli kommunikatsiooni ja meedia vanemõppejõud Pille Pruulmann-Venferfeldt annab oma esinemises ülevaate, millised on interneti kasutajate tüübid. Kuidas erinevad kogemused internetiga võiksid mõjutada inimeste käitumist veebis ja suhtumist internetis pakutavasse, sh turundussõnumistesse?

GOALi loovjuht Marko Saue toob välja, millistes võrgustikes tasub Eestis olla. Samuti räägib ta, millistesse võrgustikesse on inimesed seotud, kuidas neid võrgustikke eesmärgipäraselt ära kasutad, kuidas võrke hallata ning aitab ka piiluda tulevikku.

Eesti inimeste meediakasutuse harjumustest räägib Tartu ülikooli kommunikatsiooniuuringute teadur Maie Kiisel. Ta annab Eesti värskeima ja põhjalikema küsitlusuuringu  „Mina. Maailm. Meedia“ põhjal ülevaate sellest, kuidas inimesed erinevad meediakasutuse sageduse, kanalite valiku ja mitmekesisuse, aga ka meedia vastuvõtu poolest.

Eestlaste privaatsusstrateegiates sotsiaalmeedia ajastul teeb ettekande Tartu Ülikooli ühiskonnateaduste instituudi sotsiaalmeedia lektor Maria Murumaa-Mengel. Ta annab ülevaate, kui oluline väärtus on eestlastele privaatsus internetis ja milliseid sotsiaalseid strateegiaid on hakatud kasutama oma privaatsuse säilitamiseks.

Mõttekoja lõpetab paneeldiskussioon Eesti sotsiaalmeediatähtede osavõtul, kus oma kogemusele tuginedes tuuakse välja, kuidas luua sotsiaalmeedias võrgustikke, et mõjutada protsesse.

Mõttekojaga „Augud võrgus“ tähistab Eesti kommunikatsioonijuhtide ajakiri „Kaja“ ühtlasi oma neljandat sünnipäeva.

Tutvu mõttekoja päevakavaga: http://pood.aripaev.ee/kaja-2016

Registreeruda võib ka e-posti aadressil kaja@aripaev.ee.

Lisainfo: kaja@aripaev.ee, tel 667 0228

Kaja mõttekoja peatoetaja on Hamburg ja Partnerid

Annela Laaneots

 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018