Autor: Helen Külaots • 5. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

McDonald’s maksab oma uuele reklaamiagentuurile tulemuste järgi

McDonald’s lõpetas 35 aastat kestnud partnerlussuhte Leo Burnettiga ning proovib nüüd uut õnne agentuuriga DDB. Agentuuri tasu on seotud otseselt äritulemuste paranemisega.

Trendikas data-põhine opereerimine on jõudnud kiirtoidumagnaadi tagatubadesse, kust tuli ka otsus, mille järgi makstakse agentuurile tekkivate kulude eest, kuid kasumi teenimiseks peab agentuur reaalselt McDonald’si äritulemusi parandama. Kuulujuttude järgi oli see ka põhjus, miks maailma suurim reklaamiagentuur WPP oma kandidatuuri tagasi võttis. situatsioon agentuuridele motiveeriv, samas on tihtilugu keeruline leida kampaania ja äritulemuste vahel otsest korrelatsiooni, sest mõnikord võivad tulemused avalduda alles mõne aasta pärast. See võib viia olukorrani, kus agentuurid keskenduvad pigem lühiajalistele kampaaniatele ning nö suur pilt ja bränding jäävad tahaplaanile.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700