Viimane võimalus: loovkonkursile Golden Drum saab töid esitada esmaspäevani

Euroopa ühele olulisemale loovagentuuride festivalile Golden Drum saavad Eesti agentuurid oma paremaid töid esitada veel viis päeva – tähtaeg kukub 29. augustil.

Golden Drumi þürii esimehe Graham Langi sõnul peab parim võidutöö muutma hullult kadedaks ja inspireerima. “Mõlemad tunded peavad mind tabama kohe kui ma ideest kuulen,” ütles Lang.

Graham Langi sõnul on tänavune, 23. korda peetav konkurss suurem kui senised, mis on olid rohkem keskendunud reklaamivaldkonnale. “Nüüd ootame väga laia valikut loovagentuuride töid elektroonilisest meediast suhtekorralduseni,” rääkis Lang.

18.-21. oktoobril Sloveenias Ljubljanas toimuvale konkursile on oodatud 37 Kesk-, Ida- ja Lõuna-Euroopa ning Lähis-Ida riigi reklaami-, meedia- ja PR-agentuuride ning tele- ja produktsioonifirmade tänavused tööd.

Mullu osales konkursil 1208 võistlustööd 25-st riigist. Eesti oli konkursil esindatud seitsme loovlahendusega.

Neli päeva kestvat loov-festivali Golden Drum peetakse Euroopa suurimaks ja ülevaatlikumaks valdkonna ürituseks, kus lisaks võistlusele toimuvad ettekanded ja töötoad. Agentuuride töid hinnatakse 100 erinevas kategoorias. Lisainfo võistlusel osalemiseks leiab aadressilt: www.goldendrum.com.

Esimene Golden Drum toimus 1994. aastal ning tänaseks on festival kasvanud Euroopa üheks olulisemaks reklaamisündmuseks, mis on aastate jooksul kokku toonud üle 30 000 eksperdi üle kogu maailma.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused