Volvo Trucks: Loo kampaaniaid, mis tekitavad huvi ka väljaspool su sihtrühma

"Ole 100% relevantne oma sihtrühma jaoks, aga paku meelelahutust laiemale grupile," soovitas Rootsi autotootja Volvo Trucks globaalne turundus- ja kommunikatsioonidirektor Ingela Nordenhav täna Jurmalas loovusfestivalil Balticbest 2016.

"Samas küsi endalt, kas see, mida sa teed, aitab kaasa su äri arengule. Kui ei, siis pole mõtet seda teha," lisas ta.

"Võta omale eesmärgiks olla uudistes, mitte reklaamipausides," andis Ingela Baltikumi turundajatele head nõu. 

Kuidas saavutada sellist viraalset edu nagu Volvo "Epic Split"? Ilma lisainvesteeringuteta algstaadiumis ei ole see võimalik, aga hiljem, kui tuntus juba saavutatud, on aina vähem vaja rahaliselt lisaks panustada.

Näide Volvo Trucksi turundusest. 4-aastane Sophie juhib kaugjuhtimispuldiga suurt rekkat nagu mänguasja:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018