Tomas Nemura: ka kõige tavalisema toote turundus ei pea olema igav

Tomas Nemura
Tomas Nemura

Turunduskommunikatsioon peab kliendi meelt lahutama, rääkis Leedu digiagentuuri The Chocolate tegevjuht Tomas Nemura täna Jurmalas konverentsil Balticbest.

90% turundamisest on arusaamine, kuidas klient ostuotsuseid langetab. Enamasti on valem lihtne - klient kaalub saadavat väärtust ja selle väärtuse eest välja käidavat kulu.

Sisuloomise eesmärk peaks olema väärtuse suurendamine. Tihti püüavad turundajad rõhuda funktsionaalsetele kasudele, halvemal juhul rõhutakse hinnale - aga see on kõige halvem lahendus, sest nii langetad sa ka toote väärtust kliendi silmis.

“Progress sureb mugavustsoonis,” rääkis Nemura. Kui sul on ettevõttes laua ümber samad inimesed, sa annad agentuurile ette hulga piiranguid ja kasutad pidevalt samu lahendusi, siis ei juhtu ka midagi.

Ükski äri ega valdkond ei ole liiga tõsine ning kus ei saaks teha nalja ja kliendi meelt lahutada. Kui sinu toode on tavaline, ei tähenda, et ka kommunikatsioon peaks olema igav. Mõtle, kuidas saad oma sõnumiga klienti kõnetada. Üleskutse stiilis “tule meie finantsnõustamisele” ei püüa kellegi pilku. Kui räägid aga loo, millega klient seotust tunneb - “läksin pluusi ostma, aga ostsin kleidi, kingad ja käekoti ning kiirnuudleid, et kuu lõpuni vastu pidada,” siis sellise loo lõpus olev üleskutse tulla finantsnõustamisele tundub palju atraktiivsem. “Sinu toode jääb samaks, sõnum räägib endiselt sinu tootest, kuid sa lood tootele palju rohkem atraktiivsust, mis omakorda tõstab väärtust,“ rääkis Nemura.

Autor: Jana Jukina, Äripäev

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018