Eesti idufirma lõi veebikampaaniate tegemise tööriista, mis konkureerib Google ja Facebookiga

Frank on nutikas veebikampaaniate tegemise tööriist, mis on suunatud kõigile ennast internetis turundavatele ettevõtetele, kes soovivad reklaamikulutusi kokku hoida.

„Näeme, et täna tekitab paljudele ettevõtjatele probleeme veebis turundamise keerukus ning eriti raskeks muutub olukord siis, kui soovitakse ennast rahvusvaheliselt turundada. Ettevõtjatel endal teadmised puuduvad, kuid rahvusvahelise kogemusega spetsialistide palkamine käib sageli üle jõu. Franki loomisega pakumegi igas suuruses ettevõtetele võimalust ennast ise veebis efektiivselt turundada,” selgitas Frank’i kaasasutaja Harry Kanistik.

Frank põhineb AI-tehnoloogial (Artificial Intelligence ehk tehisintellekt), mis haldab võimalikult palju keerulisi digiturunduse operatsioone. See muudab edukate kampaaniate tegemise lihtsamaks suurele hulgale turundajatele.

Franki AI on läbi reklaamibörside ühenduses maailma kõigi suurimate meediakanalitega ning meedia ostmine ja optimeerimine käib reaalajas. „Meie peamisteks konkurentideks on Google Adwords ja Facebook Ads, aga meie eelis on see, et Frank on ühenduses lisaks Google´i ja Facebooki börsidele veel 22 erineva reklaamibörsiga (Microsoft, OpenX jpt). Tänu sellele saame oma kasutajatele tagada suurema katvuse inimestest, kui ostes ühest kindlast platvormist ja parema hinna," täpsustas Franki kaasasutaja Ivar Krustok.

„Börsihinnad muutuvad pidevalt ning Frank ostab meediat reaalaajas läbi börsisüsteemide, sooritades automaatselt ostu seal, kus see hetkel kõige soodsam on,” lisas Kanistik.

Lisaks soodsale meediahinnale ja AI-tehnoloogiale on Franki peamiseks eeliseks konkurentide ees kasutajamugavus. Kampaania käivitamiseks kulub kõigest paar minutit ning ülejäänu (ostmine, optimeerimine, raportid) on kõik kliendi jaoks automatiseeritud. Eesmärgiks on see, et platvormi kasutamine oleks nii lihtne, et sellega saaks hakkama ka igapäevaselt antud valdkonnaga mitte kokkupuutuv ettevõtja. Tavapärasest meediaostust on erinev ka see, et bännerite kuvamine toimub asukohapõhiselt ja lähtuvalt sihtgrupi huvidest – ehk Franki „aju“ otsib parima hinna eest kindlast valdkonnast huvitatud inimesi ning kuvab neile kliendi reklaambännerit.

Tänaseks on Franki abiga kampaaniaid tehtud rohkem kui 15 riigis, nende hulgas Eestis, Soomes, Rootsis, aga ka Maltal, Kanadas ja Austraalias.

Lisainfo: https://startfrank.com/

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018