Asfaldigrafitiga passiivse suitsetamise vastu

Mõtlemapaneva asfaldigrafiti loojaks on reklaamiagentuur Tank, kes käis idee välja Tervise Arengu Instituudi tubakavastase kampaania konkursi raames.

„See on üks väike ja mänguline komponent kampaania II etapis, mille fookuses on passiivne suitsetamine. Antud lahendusega soovime kõnetada lapsevanemaid ja eriti vankritega liikuvaid emasid-isasid, kes seejuures pahatihti suitsu teevad. Kerge üllatusmoment, teada-tuntud liiklustähise ootamatu “remix”  – ehk annab see kõne- ja mõtteainet, aitab muuta kasvõi mõne lapsevanema käitumist positiivses suunas,“ avaldas Tanki projektijuht Veronika Pekurina lootust.

„Paraku mingit meeletut sotsiaalset revolutsiooni need joonistused ilmselt siiski esile ei kutsu, sest lahenduse elluviimisel tekkis mitmeid tagasilööke Tallinna linna poolt, kes ei soovinud seda oma tänavatel näha. Massist jäi kõvasti puudu, esialgne plaan oli katta nendega enamus rahvarohkemaid kõnni- ja kergliiklusteid. Siiski saavutati kokkulepe Põhja-Tallinna linnaosaga ning viidi ellu Stroomi ranna lasteplatsi ümbruse jalutusteedel,“ lisas Pekurina.

Kampaanias on kasutusel ka tele, raadio, internet (sh sotsmeedia) ning outdoor - nii tavalahendus prügikastide näol kui ka selline erilahendus:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018