Mainori Ettevõtluskõrgkool on vallutanud tänaste päevalehtede esikaaned

Mainori kampaania tänastel lehtedel
Mainori kampaania tänastel lehtedel

Hoolas ajalehelugeja on juba märganud, et tänased suuremad päevalehed (Postimees, Äripäev, Eesti Päevaleht ja Eesti Ekspress) on esikaanelt veidi sarnased: Ettevõtluskõrgkool Mainor teeb täna suurt, kõiki lehti haaravat kampaaniat. Uurisime nende turundusjuhilt Robert Langilt, mis kampaania see täpsemalt on.

Tänaste lehtede esikaaned on Mainori reklaami all, räägi sellest kampaaniast lähemalt.

See on Ettevõtluskõrgkooli Mainor sisseastumiskampaania grande finale. Alustasime digikampaaniaga juba mais, jätkasime juunis ning juulis võtsime natuke rahulikumalt. Kes see ikka puhkusel telefonis või muu ekraani ees on? Grande finale osaks on lisaks prindile veel Spotify raadioklikpid, outdoor pinnad vähestes, kuid sihitud kohtades (näiteks klubi Venus ees olev outdoor sõnumiga KIRG) ning taustal oleme tõstnud digimeedia osakaalu peamiselt retargeting’i näol.

Mille alusel valisite need sõnad? Kas need on kuidagi Mainori brändi iseloomustamisel varemgi kõne alla tulnud?

Keeruline on leida inimest, keda need neli jõulist sõna ei intrigeeriks või inspireeriks. Kirg, õnn, võim ja raha – nende nelja hulgast leiab igaüks endale isikuomase draiveri. Lisaks sellele puhtad ja eristuvad värvid ning lihtne plakatlik visuaal – kõik hästi kergelt haaratav! Need sõnumid on välja töötatud konkreetselt selle sisseastumiskampaania jaoks. Kõrgharidusmaastik on palju karmim business kui paljud oskavad arvata ning konkurents on tõesti väga tihe. Lihtsate ja kulunud lahendustega me välja minna ei julgenud. Siinkohal võtan kohe mütsi maha ühe eriti ägeda agentuuri ees, kes need ideed valmis meisterdas!

Värvilahenduse valisite vastavalt lehele?

Põhivärvid on tegelikult pärit meie CVI-st, aga ühtivad ka seal peal olevate sõnade olemusega. Kirg on punane ja õnn sinine…

Kes on teie meediaagentuur? Kas sellist lahendust ka varem tehtud?

Meedia planeerimise otsused tegime koostöös rekaalmiagentuuriga AD Angels. Digimeedia planeerimise eest hoolitses Mediabrands Digital. Print ja outdoor pinnad sebis välja MediaBroker. Kas sellist asja on ka varem tehtud…ei saa välistada, et midagi sarnast on keegi kunagi varem teinud, aga meil seda planeerides ja teostades ühtegi näidet silmade ees ei olnud. Ja ega mulle praegu ükski sarnane meelde ka ei tule.

Kas sellise kampaania organiseerimine on kallis?

Odav see kohe kindlasti ei ole, aga see oli täpselt selline koht, kus me istusime agentuuris pika laua taga, vaatasime ekraanil olevat loovideed, seejärel üksteisele otsa, uuesti ekraanile… Siis natuke muigasime ja tõdesime, et selle idee puhul ei saa raha olla argument, mille pärast see tegemata jätta. Ütleme nii, et kampaania jäi ilusti planeeritud eelarvesse.

Mis on selle kampaania eesmärk? Brändi imago-kampaania või teete potentsiaalsetele üliõpilastele värbamiskampaaniat? Miks selline meediavalik: teie sihtgrupp on noored, nemad ei loe eriti paberlehti?

Kampaania eesmärk on puhtalt kõrgkooli sisseastumine. Taustal hoiame muidugi kõrgel ka brändi tuntust ja kooli positiivset kuvandit.

Meie kõrgkooli sihtgrupiks on nii äsja gümnaasiumi lõpetanud noored kui ka juba töötavad ning enda harimisele mõtlevad inimesed. Ajalehtede esikaante näol puudutasime just nende viimaste närve. Vaadates tänast Facebooki ja Instagrami uudisvoogu tundub, et see jõuab läbi selle ka üsna mitme noore inimeseni. Mida me salamisi lootsimegi, aga tuleb tunnistada, et päris sellist vastuvõttu ja heakskiitu me ei oodanud.

Kuidas arvate, kas inimesed märkavad täna seda tervet komplekti ka või polegi see eesmärk?

Kindlasti oli teadlik otsus, et esikaaned ilmuksid samal päeval. Just sellepärast, et märgatavus oleks suurem. Tervet komplekti nägid täna väga paljud R-Kioski külastajad ning ettevõtete hommikused kohvilauad. Väga suur osa Ettevõtluskõrgkooli tudengitest on õppima saadetud tööandjate enda initsiatiivil ja poolt.

Milline on praegu Mainori kõrgkooli imidž? Kas see vajab muutust?

Päris kindel on see, et Ettevõtluskõrgkooli Mainor maine ja ka tuntus on paranenud iga aastaga. Siiani oleme põhirõhu pannud tugeva toote arendamisele ning levitanud oma sõnumit hästi sihtrühmapõhiselt. Kusjuures pakume väga lahedaid trendikaid erialasid startup ettevõtlusest kuni arvutimängude disainimiseni, finantside juhtimisest turismiärini. Kui toode on paigas, siis saab panna rohkem rõhku ka laiema avaliku kuvandi arendamisele. Tulemuseks on see, et augustis 2016 oleme tudengite arvu poolest suurim erakõrgkool Eestis.

Personaalne, paindlik ja praktiline õpe on märksõnad, mis inimestele meelde jäävad. Ja loomulikult äge keskkond Ülemiste City näol. Mis seal salata, sellist kooli on uhke ka suuremate lehtede esikaantel välja käia.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018