Autor: Hando Sinisalu • 3. august 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. EAS ei otsi enam Eesti märki
Eesti märgi otsingud pakuvad ajakirjandusele ja arvamusliidritele palju jutuainet. Enamasti kriitilises võtmes. „Tühi töö ja vaimunärimine,“ kirjutab 1. augusti Äripäeva juhtkiri. „Nagu Pipi otsib spunki,“ arvab samast asjast poliitik Marko Mihkelson. Ka reklaamitööstuse suhtumine on negatiivne: „Lihtsalt nii naeruväärne, et teen sellest 10 a. pärast komöödiafilmi,” kirjutab Facebookis reklaamiärimees Margo Kütt.
Kuidas asi tegelikult on?