Swedbank esitas YouTuber´itele väljakutse

"Otsime Eesti parimat Youtuberit" reklaam.
"Otsime Eesti parimat Youtuberit" reklaam.

Swedbank tähistab tänavu oma mobiilipanga 5-aastast sünnipäeva, mille raames esitati väljakutse sotsiaalmeedia klippide loojatele. „Otsime Eesti parimat Youtuber´it“ kampaania auhinnafond on 2000 eurot.

Viimase aasta jooksul on toimunud hüppeline YouTuber´ite arvu kasv, mida võib suuresti siduda globaalse trendiga, kus YouTuber kui amet on noorte jaoks muutunud üheks karjäärivalikuks. (YouTuber on YouTube’i sage kasutaja, kes loob videoklippe, kus ta ka ise kaasa teeb.) Samamoodi on kasvanud ka Eesti YouTuber´ite kommuun, mis just noorte seas üha enam populaarsust kogub.

Kuna Swedbanki mobiilirakendusel on kõige rohkem kasutajaid just 18-25-aastaste noorte seas, siis pöörduti sotsiaalmeedia videoklippide loomiseks YouTuber´ite poole, kelle sisuloome tihtipeale ettevõtete loodule eeskuju annab. Ükski teine Eesti suurettevõte pole oma kampaaniasse kohalikke YouTuber´eid nii mastaapselt varasemalt kaasanud.

„Sotsiaalmeedia sisuturunduses on toimumas suured nihked ning YouTuber´ite osakaal ja tähtsus üha kasvab. Aina enam toodetakse kvaliteetse sisu ja kontseptsiooniga videosid, mis inimestele korda lähevad. Just sellepärast pöördusimegi Eesti YouTuber´ite poole, et näha, kuidas läheneksid nemad Swedbanki mobiilirakenduse kajastamisele,“ selgitas Swedbanki sotsiaalmeedia juht Kristel Leif.

Kampaanias osalemiseks pole vaja teha muud kui luua 0:30-1:30 kestev videoklipp, mille sisus käsitletakse üht või mitut Swedbanki mobiilipanga funktsiooni. Seejärel tuleb see enne 31.augustit lisada YouTube´i keskkonda, URL sisestada kampaanialehele www.swedbank.ee/youtube  ja oodata kaaslaste „meeldimisi“.

Kampaanial on 2000 euro suurune auhinnafond – Swedbanki lemmik teenib 1000 eurot ja kolm rahvalemmikut 200-500 eurot.

Swedbanki mobiilipank tähistab tänavu 5-aastast sünnipäeva. Selle aja jooksul on rakenduse regulaarsete kasutajate arv kasvanud 100 000 inimeseni, igakuiselt külastatakse mobiilipanka üle poole miljoni korra ja arendatud on uusi ning mugavaid võimalusi oma rahaasjade ajamiseks.

"Otsime Eesti parimat YouTuber'it" reklaamklipp:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017