Eesti disaini A-rühm alustas

EAS asus taas uut Eesti brändi looma ja kutsus selleks kokku Eesti disainimeeskonna, kelle ülesanne on luua Eestile selle aasta lõpuks uus visuaalne keel koos põhjaliku disainitööriistakastiga.

Esimest korda panustavad erinevad Eesti disainerid eraisikutena ühe suure loovprojekti õnnestumisse. Meeskonna disainijuht on Alari Orav Esimeses etapis on loovtiimis Janno Siimar, Jan Tomson, Anton Koovit, Kevin Crepin ja Tajo Oja.

Kuidas me oma riigist räägime? Kuidas tähistame Eestis toodetut? Kui ma lähen Tokyosse Eestist rääkima, siis millised on slaidid mu selja taga? Kas Eestil on oma font? Need on vaid mõned küsimused, millele meeskond aasta lõpuks vastused leida lubab.

EASi poolt veavad projekti Piret Reinson, Elina Vilja ja Priit Pruul.

Käivitatud on blogi: medium.com/eestidisainimeeskond 

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot, millest 30 000 on kavandatud märgi leidmisele. Aastal 2002 loodud Eesti brändi "Welcome to Estonia" loomine läks maksma üle 13 miljoni krooni ehk 830 000 eurot.

Eelmine projekt Eesti brändi uuendamiseks katkes kevadel. Hiljuti käis hollandlane Peter Kentie välja oma kontseptsiooni, mis leidis laialdast avalikku toetust, kuid EAS seda kasutusele ei võtnud.

Kas nüüd tuleb kasutusele ka Peter Kentie Estonishing idee? Kus on Eesti disaininaiskond? Neile küsimustele saad vastuse siit: "EAS ei otsi enam Eesti märki"

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018