28. juuli 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti agentuuride loovuse edetabelit juhib Tabasco

Mosquito
Tabascole mitmeid auhindu toonud töö “Mosquito unisex” muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse. Tutvu terve edetabeliga!

Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld: “Eks ikka osa auhinnast kuulub tööle endale ja osa sellele, kui lahedaks sa oskad töö rääkida. Mosquito tundus igati äge projekt, kuid esimene case study film sai tehtud kiirustades ja video voiceover oli loetud suvaliselt ja tugeva Eesti aktsendiga. Saak festivalidelt oli kaks shortlisti (Balticbest ja Ad Black Sea). Enne Kuldmuna otsustasime voiceoverit vahetada. Pärast vahetust võitis Mosquito Grand Prix (Kuldmuna), kaks kulda (Kuldmuna ja White Square) ja kaks hõbedat (Golden Hammer ja KIAF). Ehk et töö muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse.” 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700