Eesti agentuuride loovuse edetabelit juhib Tabasco

Mosquito
Mosquito

Tabascole mitmeid auhindu toonud töö “Mosquito unisex” muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse. Tutvu terve edetabeliga!

Tabasco loovjuht Indrek Viiderfeld: “Eks ikka osa auhinnast kuulub tööle endale ja osa sellele, kui lahedaks sa oskad töö rääkida. Mosquito tundus igati äge projekt, kuid esimene case study film sai tehtud kiirustades ja video voiceover oli loetud suvaliselt ja tugeva Eesti aktsendiga. Saak festivalidelt oli kaks shortlisti (Balticbest ja Ad Black Sea). Enne Kuldmuna otsustasime voiceoverit vahetada. Pärast vahetust võitis Mosquito Grand Prix (Kuldmuna), kaks kulda (Kuldmuna ja White Square) ja kaks hõbedat (Golden Hammer ja KIAF). Ehk et töö muutus tõeliselt edukaks alles pärast seda, kui case study video sai korraliku viimistluse.” 


Selle aasta Kuldmuna þüriide rahvusvahelised esimehed märkisid samuti, et agentuurid peaksid rohkem panustama konkursile edastatavate kvaliteetsemate materjalide tootmisele.

Eesti agentuuride loovuse edetabel 2016. aasta II kvartali seisuga:

 Agentuur: Punkte kokku:
 Tabasco  189
 Imagine  128
 Tolm   116
 Velvet  76
 Haiku  75
 Age McCann  57
 Newton  52
 Utopia  46
 Taevas Ogilvy  45
 Idea  43
 Fraktal  39
 Hmmm Creative  38
 Refleks  33
 AdAngels  30
 AKU  25
 Identity  24
 KOOR  24
 Thorgate  21
 Pult  21
 Kontuur Leo Burnett  20
 Neway  17
 DDB  16
 DUX  13
 Putka  10
Optimist  7

 

Metoodikast:

Agentuuride loovuse edetabel koondab kokku erinevate loovkonkursside tulemused. Tabel pole hinnang agentuuride loovusele, see mõõdab lihtsalt loovauhindu ehk auhindu, mis mõõdavad loovust. Tabeli eesmärgiks on näidata erinevatel loovkonkurssidel võidetud auhindade arvu. Erinevatel konkurssidel on erinev kaal.

Tabel kajastab võidetud auhindu reklaami, disaini ning digitali kategooriates, mis on võidetud 2015. aasta III, IV kvartalis ning lisaks 2016 aasta I ja II kvartalis, summeerides erinevatelt konkurssidelt võidetud loovauhinnad ja reastades agentuurid selle järgi.

Loovkonkursside koondtabelisse ilmuvad punktid järgmiselt:

  • Kohalikud festivalid: Kuldmuna ja ADC Estonia: Grand Prix 20p, Kuld 10p, Hõbe 7p, Pronks 5p, finalist 1p.
  • Väiksemad rahvusvahelised festivalid: Balticbest: Grand Prix 20p, Kuld 10p, Hõbe 7p, Pronks 5p, finalist 1p. Golden Hammer, KIAF, AdBlacksea ja Minsk White Square: Grand Prix 50p, Kuld 25p, Hõbe 17.5p, Pronks 12.5p ja finalist 2.5 p.
  • Suured Euroopa festivalid: (Eurobest, Golden Drum ja ADC Europe (ADCE-l pronkse ei jagata) Grand Prix 100p, Kuld 50p, Hõbe 35p, pronks 25p ja finalist 5p.
  • Maailma festivalid: (Clio, Epica) Grand Prix 150p, Kuld 75p, Hõbe 52.5p, pronks 37.5p ja finalist 7.5 p.
  • Cannes Lions: Grand Prix 200p, Kuld 100p, Hõbe 70p, Pronks 50p, finalist 10p.

Aktiivsed agentuurid, kes on teises kvartalis erinevatelt festivalidelt auhindu võitnud: Newton, Tabasco, AdAngels, Imagine, Tolm, Idea ja Koor.

Järgmine tabel ilmub oktoobris ning seal kajastuvad 2015. aasta IV kvartal ning 2016. aasta I, II ja III kvartal.

Kolmanda kvartali festivalid:

Balticbest 23.-24.08.2016: http://balticbest.eu 
Eesti Disainiauhinnad 16.09.2016: http://www.eestidisainiauhinnad.ee 
Ad Black Sea 22.-25.09.2016: http://adblacksea.com 

Lola Tehver
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit

Vaata tervet tabelit siit:

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018