Marit Kroon: Coca-Colas ei ole olemas sellist asja nagu marketing plan

Marit Kroon
Marit Kroon

"Turundus ei saa elada oma kuningriigis ja seda turundusplaani ei saa eraldiseisvalt müüa, vaid arvestada tuleb ikkagi laiapõhjalise äriplaaniga." Intervjuu Balticbesti esineja Marit Krooniga. Marit on Coca-Cola Company mahlade äri turundusjuht Kesk- ja Lõuna-Euroopa regioonis.

Balticbesti üks teema on "Marketing plan 2017". Kuidas Coca-Colas turundustegevusi planeeritakse?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused