Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lions 2016: kuumad teemad on tehisintellekt ja virtuaalreaalsus
Varemgi on öeldud, et Cannes Lions on nii suur ja kõikehõlmav, et kahel festivali külastanud inimesel võivad olla täiesti erinevad kogemused. Igaühel on oma isiklik Cannes. Siit tuleb teine osa Hando Sinisalu Cannes Lionsi subjektiivsetest muljetest.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“