Päris/virtuaalne reaalsus ehk kuidas Gruusia end reklaamimaailma kaardile kirjutas

Kuidas lansseerida riigis uus õlu, kui õlleletid on kaubavalikust niigi kirjud? Loe, kui meeldejäävalt ja teistmoodi sisenes Gruusia turule õlu Old Irish.

Kuidas idee sündis:
Gruusia inimesed on suhteliselt tüdinenud tühistest, mitte midagi ütlevatest õllesloganitest nagu näiteks “Real Bavarian legend", "Get a taste of German life", "Explore true Czech flavor" või "Discover real taste of Ireland - that’s us!”. Kuidas aga tuua turule uus õllesort ja seda ilma klišeehõigeteta kommunikeerida? Valitsev skeptitsism andis idee

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018