Markus Grannenfelt: Turundajad ei tohiks unustada, et igal meediakanalil on erinev eesmärk

Markus Grannenfelt
Markus Grannenfelt

Balticbest 2016 žürii liige räägib, kas ja mida on idufirmadel ja noorema generatsiooni turundajatel õppida traditsioonilistest marketingi võtetest ning millised on praegu trendid Soome meediamaastikul.

Sinu taust on huvitav segu meedia-, reklaami- ja startupi-maailmadest. Startupide lähenemine turundusele on aga sageli üsna erinev turunduse traditsioonilistest meetoditest. Mis on Sinu arvamus – mida on idufirmadel õppida traditsioonilistelt turundajatelt ja vastupidi?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018