Telereklaam on kõige kallim raadioreklaam?

Ivar Krustok
Ivar Krustok

Traditsioonilised turundajad on veel väga tugevalt telereklaami usku, kuna tele on nende arvates alati töötanud ja olnud reklaamimaailmas alati üks olulisim kanal. Tänapäeva reaalsus on aga muutunud ja suurem osa inimestest vaatab isegi enne magama jäämist viimasena enda nutitelefoni, mitte oma partnerit. Selline suhe nutitelefoniga tekitab küsimuse, kui naiivne on loota, et kasutaja telereklaami ajal ei kasuta nutitelefoni ega vaata uusi Instagrami pilte? Selle tulemusel on telereklaamist saanud kõige kallim raadioreklaam.

Mõni nädal tagasi kogunesid mobiilimaailma turunduse tipud Londonisse MMA konverentsile. Üritusel kõnelesid mitmed suurbrändid nagu Coca-Cola, Huawei, InMobi, Dominos ja Samsung sellest, kuidas nemad mobiilimaailmaga on kohanenud. Kohapela käis ja kokkuvõtte tegi Nexdi digitaalmeedia juht Ivar Krustok.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018