Merje Sumberg jagab ekspordi õppetunde: On riike, kus logovahetus toob kaasa suuri probleeme

Merje Sumberg
Merje Sumberg

“Balteco pole saanud veel oma uut identiteeti juurutada ei Venemaal, Valgevenes ega Ukrainas, sest koostööpartneritelt tuli signaal, et nende võimude meelest on kahtlane, et firma niimoodi oma logo ja templit muudab.” - brändiuuendusest, ekspordi õppetundidest ja tippdisainist räägib Balteco turundusdirektor Merje Sumberg.

Balteco uuendas oma brändi. Räägi sellest lähemalt?

Uue logo ja identiteedi vajadus tekkis juba mõnda aeg tagasi, kui tundsime, et oleme oma visuaalilt ajale jalgu jäänud. Tahtsime stiilipuhast ja monokroomset logo, mida saaks kasutada erinevates turundusmaterjalides ning et kommunikatsioon ja visuaal oleksid täielikus vastavuses meie heade toodetega. Nüüdseks on

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018