Digitaalmeedia planeerimisel tasub start-upidest eeskuju võtta

Marelle Ellen
Marelle Ellen

Kui Eesti suurettevõtete meediaeelarved küünivad sadade tuhandete eurodeni aastas – rääkides siinkohal ainuüksi kohalikule turule suunatud digitaalmeediast – siis meie edukaimad idufirmad kasvavad tohutu kiirusega, turundades globaalsel tasandil peaaegu olematu eelarvega. Kuidas nad seda teevad?

Esiteks, idufirmade meediastrateegias on kesksel kohal „tasuta“ meediakanalid. Kõige kõrgema investeeringute tasuvusega kanalitena tuuakse välja otsingumootorid – nii SEO optimeerimine kui ka makstud reklaamid otsingumootorites – samuti meediakajastus, sisuturundus ning oma kontakte kasutav meiliturundus. Enamik idufirmasid kasutavad siiski ka kaht-kolme tasulist kanalit, et

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused