Case study: Motoneti kaubamaja avamiskampaania Eestis

Soomes juba 1990. aastast tegutsev Motonet sisenes Eesti turule filmikangelastega. Nüüdseks on teada, et action-stiilis turuletulek töötab ja pood on edukalt kanda kinnitanud.

Ülesanne:
Värskelt turule sisenenud brändina vajati efektset avamiskampaaniat, mille eesmärgiks oli informeerida inimesi kaubamaja laiast tootevalikust, meelitada nad poodi ning liituma ka püsikliendiprogrammiga. Lisaks pidi kampaaniast välja tulema, et Motonet pakub ainult kõige kvaliteetsemaid tooteid, professionaalset teenindust ning häid hindu. Seega edastatava

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018