Autor: Hando Sinisalu • 14. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Andris Blaka: Reklaamitööstus ei ole enam seksikas

Andris Blaka
„Minu arvates on reklaamiäri viimase kuue aasta kõige madalamas punktis. Samuti ei ole turul näha väga palju häid kampaaniaid ega nutikaid lahendusi. Näha on vaid seda, et kliendid kui reklaami tellijad hoolivad kõige rohkem hinnast,“ on holdingfirma AGE Com üks omanikke Andris Blaka (45) murelik.

Alustame sinust. Kes sa oled? Kuidas sa identifitseerid ennast tänapäeva reklaamimaailmas? Ja millega sa täpsemalt tegeled?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700