Zavod BBDO kindel eesmärk on esimesena Kuldlõvi kodumaale tuua

Tauno Loodus
Tauno Loodus

Juba järgmisel nädalal algavale Cannes Lions festivalile sõidab Eestist kõige suurema delegatsiooniga Zavod BBDO reklaamiagentuur, kelle ridadest läheb end täiendama 8 inimest ehk koguni 70% töötajatest. Lisaks astub Zavod BBDO poolt võistlustulle ka noortetiim, kes võtab osa 48-tunnisest Young Lions võistlusest.

Küsisime Zavod BBDO tegevjuhilt Tauno Looduselt kommentaari, miks tasub maailma suurimale loovusfestivalile minekusse investeerida ning kuidas see aitab agentuuri püstitatud eesmärkidele kaasa.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018