Teleauditooriumi ülevaade maikuus 2016

Mais 2016 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 17 minutit päevas.

Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 12 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 26 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (22.5%), ETV (21.3%) ja TV3 (15.8%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (16.5%), NTV Mir’i (15.7%) ja RTR Planeta (12.9%) vahel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018