Mugav kaardimakse kui lojaalsus­programmi tööriist

Katre Kaarenperk-Vanatoa
Katre Kaarenperk-Vanatoa

Eesti e-kaubandus areneb hoogsalt, uusi internetikauplusi tekib nagu seeni pärast vihma ning Eesti tarbijad kolivad oma sisseostudega üha tihedamini online keskkonda. Kuidas kaupmees sellest olukorrast maksimumi saaks võtta ja kasvatada lojaalsete klientide osakaalu, räägib turundusekspert Katre Kaarenperk.

Hiljutisel e-kaubanduse seminaril tõdes kaardimakselahendusi pakkuv ettevõte EveryPay, et kolmandik Eesti e-kauplustest ei paku ühtegi internetipõhist maksmisviisi ja üle poole piirduvad pangalingiga, mis eeldab konto olemasolu eesti pangas. Nii limiteerimegi ennast vaid oma väikese Eestiga ning välistame oma klientidena kõik ülejäänud inimesed maailmas. Või siis jääb Eesti Panga statistika

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018