Tööandja bränd ja selle roll värbamises

Tööealise elanikkonna vähenemine, töötajate muutunud ootused, generatsioonidevahelised erinevused ja suurenenud konkurents töötajate pärast on muutnud sobivate inimeste värbamise keeruliseks. On selge, et praeguses tööturu olukorras ei konkureeri kandidaadid ühe positsiooni pärast, vaid pigem võistlevad erinevad ettevõtted ühe sobiva kandidaadi nimel. Ettevõtte võimekus värvata sobivaid inimesi muutub, arvestades kitsast tööjõuturgu ja demograafilisi trende, Eesti konkurentsitihedal tööturul aina olulisemaks.

Mis on tööandja bränd?

Mõiste "tööandja bränd" võtsid esmakordselt kasutusele Ambler ja Barrow 1996. aasta artiklis „The Employer Brand“, defineerides seda kui töötamisega kaasnevate funktsionaalsete, majanduslike ja psühholoogiliste hüvede paketti, mida seostatakse konkreetse tööandjaga. Mida paremini on sihtrühma ootused kooskõlas tööandja lubadustega, seda

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Telia Eesti otsib KÕNEKAARTIDE MÜÜGISPETSIALISTI

Telia Eesti AS

18. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018