Pilgujälgimise ja emotsioonide testid: teerajajad loovuse mõju hindamisel

Viimasel ajal kirjutatakse ja räägitakse palju loovusest ning sellest, kuivõrd oluline on kreatiivsus. Kuidas aga loovate kontseptsioonide puhul jõuda teadmiseni, et milline versioon läheb ka tarbijatele korda?

Üheks lahenduseks on kasutada Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud pilgujälgimise ja emotsioonide testi. Tegu on lahendusega, mille puhul mõõdetakse inimese pilgu teekond ning jälgitakse selle muutusi ajal, mil testisikule näidatakse konkreetseid pakendeid või reklaame. Parima pakendi selgitamisel püütakse leida vastus küsimusele, kas pakendi olulised elemendid saavad tähelepanu,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018